בדיקת עיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת עיניים
    אליאן
    09/03/2013

    דר' שלום רב ותודה מראש,
    יש לי שאלה דחופה ואודה לך מאד.
    הלכתי לרופא תעסוקתי בגלל סיבה אחרת. הוא אמר שרוצה לבדוק אותי. בהתחלה לא הבנתי. הוא בדק לחץ דם ואז לקח פנס ורצה להאיר את העיניים. סירבתי ואז לפתע לקח את 2 כפות הידיים שלו שם לי על העיניים אמר לי בלי פנס (הייתי בשוק באותו רגע) פתח ביד אחד את האצבעות ואמר לי להסתכל לפלורוסנט. אחר כך עם היד השניה.
    אני לא מבינה מה פשר הבדיקה הזו. אך כעבור יומיים יש לי מן הרגשה שאני רואה מעורפל ולא טוב. נהיה לי כאבי תופת בעיניים ובראש. ניגשתי לרופאה כללית שאמרה שכנראה זה סינוסיטיס קיבלתי אנטיביוטיקה והתחיל לעבור.
    שאלתי הדחופה. האם מבדיקה כזו יכול להיגרם נזק למרות שלי אישית לא נראה. אבל אני ממש פוחדת וזה מדיר שינה מעיני.
    מוזר ותמוה בדיקה כזו ולא מרופא עיניים.
    תודה רבה לך על תשובתך הכנה.
    בברכה, אליאן המודאגת מאד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת עיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת עיניים - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    09/03/2013

    1. הרופא בדק את תגובת האישונים שלך לאור. אין כל דבר תמוה בבדיקה וכל רופא יכול לבצע אותה.

    2. בדיקה כזאת לא יכולה לגרום כל נזק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו