אלרגיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה
    אור
    14/03/2013

    שלום רב,
    כבר יותר מחודש סובלת מעיניים אדומות. רופא העיניים אבחן אלרגיה.
    קיבלתי טיפות בשם זדיטן. השתמשתי כשבועיים ואחרי שיפור הפסקתי. שוב חזרו העיניים להיות אדומות. בבדיקה נוספת נאמר לי שאלרגיה יכולה להמשך חודשים ועלי להשתמש בטיפות כל עוד אני סובלת מהתופעה.
    האם אין בעיה להשתמש בטיפות תקופה כה ארוכה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עברתי דבר דומה, יכולה לספר מה הקל

    שירלי
    15/03/2013

    היי, אני יכולה לספר לך שעברתי דבר דומה, בערך לפני שנתיים היו לי עיינים אדומות וצורבות ואחרי הרבה ביקורים אצל רופאי עיינים, זה אובחן כאלרגיה. קיבלתי טיפות עיניים סטריאודליות ועוד כאלה שרק מלחחות את העין. אני חושבת שהסטריאודליות היו זדיטן ומה שהרופא המליץ לי היה שכשאני יכולה לוותר על השמוש בהן ולהסתפק במלחחות, שאעשה זאת. במקביל, ניסיתי לבדוק חלופות טבעיות יותר, שאולי יקלו על המצב ובהמלצת נטורופת התחלתי לקחת קוורצטין קומפלקס שזה תוסף מזון (של סולגאר) שמקל על תופעות אלרגיות וגם על מחלות עיניים. בהדרגה התופעות האלרגיות התמעטו והחומרה פחתה. תמיד באביב אני חוששת יותר, אבל זה לא כמו שהיה בעבר וכבר שנה בערך שאני בלי הטיפות ומקווה שזה ימשיך כך. ממליצה לך לבדוק את זה מול נטורופת ואם זה יכול לעזור, תראי עם הרופא עיניים לגבי הטיפול התרופתי. פסח שמח ובריא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו