היי שמי נטלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי שמי נטלי
    נטלי אלוני
    20/04/2013

    רציתי לשאול על איזושהיא בעיה שיש לי בעיניים ואף רופא עד היום לא מצא לי פתרון..
    העיניים שלי במיוחד עין ימין די דומעות ומידי פעם יש מין טיקים קנים שהעין קופצת.. היום זה בקושי קורא בעין שמאל אלא יותר בעין ימין וזה קורא לעיתים קרובות..
    דבר זה מאוד צורם ומפריע להתנהלותי בחיי היום יום..
    הרופאים אמרו לי שחוץ מיזה שיש לי צילנדנר די גבוה בשתי העיניים,ומעט יובש,הם לא רואים בעיה,ואני נשארת עם זה כך ללא כל פתרון..
    עוד משו שברצוני להוסיף.. ביום העצמאות,נכחתי בהופעה שהיתה ב5 בערב והשמש היתה די חזקה,הייתי ללא משקפי שמש ובשמך כשעתיים בערב השמש היתה לי מול העין,דבר שגרם לי קצת צריבה אך לא ייחסתי לזה חשיבות כי העין תמיד ככה.. לאחר ההופעה ראיתי מאד מטושטש ואז אני מרגישה שהמצב והכאבים שיש לי באותה עין ,עין ימין,התגברו.. האם השמש עלולה לגרום לי לנזק בעין?
    אשמח למענה,זה די דחוף לי.. נטלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי שמי נטלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שמי נטלי - תגובה

    ד''ר יובל דומניץ
    22/04/2013

    טוב משקפי שמש תמיד שמש יכולה לגרום נזקים
    ממליץ לשמוע חוות דעת נוספת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו