ראייה בלילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ראייה בלילה
    מורן
    29/05/2013

    היי,
    אני בת 28 ולאחרונה שמתי לב לתופעה מוזרה,
    בלילה כשאני הולכת לישון יש בחדר חושך כמעט מוחלט אבל יש אור קטן נגיד של נורה אדומה או של אור שמשתקף מבחוץ, קרה לי שפתאום אני מרגישה שאני רואה חושך בעין אחת, ניסיתי לעצום את העין וראיתי שבעיין השניה אני רואה את האורות ובעין האחרת אני רואה פחות את האורות, רואה חושך כמעט גמור,
    זה קרה לי יום אחרי יום ומה שמוזר זה בכל פעם קרה בעין השנייה, האמת זה היה דיי מבהיל וישר הדלקתי אור לראות שהכל בסדר וכן ראיתי רגיל..
    רציתי לציין שלפני שהלכתי לישון וכיביתי אורות, הייתי בחושך עם האייפון שהוא היה האור היחיד,
    יכול להיות שעיוורון חלקי בחושך זה בגלל האור החזק שהיה קודם מהפלאפון?
    אני רוצה לציין שאני משתמשת כבר שמונה שנים בעדשות מגע רכות במיספר -6.. אם זה קשור..
    האם התופעה נשמעת מסוכנת ? והאם צריך לפנות לרופא?
    תודה מראש על כל עזרה והמשך יום טוב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ראייה בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראייה בלילה - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    31/05/2013

    ייתכן שמדובר בתופעת סנוור בעקבות ההסתכלות באייפון בחושך. מעבר לכך לא ניתן לענות ללא בדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו