בעיה בלילה, הילה סביב פנסים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בלילה, הילה סביב פנסים
    שי
    09/06/2013

    שלום אני יושב מול מחשב כבר שנתיים ברציפות. מעז שהתחלתי לעבוד הראיה שלי הידרדרה. עשיתי בדיקה ו בעין אחת יש לי -0.75 ו עין שמאל 0.50-. ביום יום זה לא מפריע לי.
    אך הבעיה מגיה אחרי שהשמש שוקעת. כמה שחשוך יותר כך אני רואה מין הילה ((Halo סביב מנורות, פנסים..
    כמה שרחוק יותר כך ההילה גדולה יותר.
    אם אני מרכיב משקפיים זה מפחית את ההילה אבל עדיין זה קיים.
    חוץ מזה כול בוקר כאשר אני קם אני רואה ממש גרוע ו מטושטש ויש תחושה ש יש אזה נוזל סמיך.
    הראיה משתפרת אחרי כמה דקות.
    גם להיטים עין שמאל או ימין או שתיהם ממש שורפות ומגרדות לכמה דקות ו מפרישות מלא מים.
    בנוסף לכך אני יושב כ 7 שאות ביום מול המחשב,
    חשוב לי לציין שזה ממש מעצבן ו קשה לנהוג ככה בחושך.
    מה אתה ממליץ לעשות??
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בלילה, הילה סביב פנסים - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    09/06/2013

    1. עבודה רציפה לקרוב (מחשב, קריאה) ללא הפסקה יכולה לגרום לקוצר ראייה (במנגנון הנקרא ספאזם אקומודטיבי).

    2. כל קצר ראיה מתקשה יותר בחושך (ללא משקפיים).

    3. נראה שיש גם בעיה של יובש.

    פנה לרופא לבדיקה והמלצה על טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו