דלקת עיניים במשך כחודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת עיניים במשך כחודש
    ענבל
    08/07/2013

    שלום רב, אני חיילת בת 20, לפני כחודש החלה אדמומיות בעין שמאל עם תחושה של גוף זר, השתמשתי במשך כשבוע בטיפות סטילה בשתי העיניים, ללא הקלה, פניתי לרופא שטען כי מדובר בדלקת ויראלית והתחלתי לטפל בטיפות אופלוקס + לייטירס, לאחר שבוע נוסף ללא שום הקלה ואפילו החרפה, פניתי שוב למיון שם נאמר לי להמשיך עם אופלוקס והוסיפו טיפות דתאמיצין, בשלב זה עין שמאל החלה להחלים אך עין ימין נהייתה אדומה, נפוחה והפרישה נוזל מימי דביק, פניתי שוב למיון שם נאמר לי להפסיק עם דתאמיצין ולהמשיך עם אופלוקס, בשלב זה הדלקת חזרה גם לעין שמאל והמצב נראה חמור מתמיד.
    זה כבר יותר משלושה שבועות שאני מטופלת באופלוקס ללא שום שיפור או הטבה, ואני אובדת עצות, מה עלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת עיניים במשך כחודש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת עיניים במשך כחודש - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    10/07/2013

    לא ניתן לענות ללא בדיקה. מציע שתפני שוב לרופא עיניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו