שיפור ראייה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיפור ראייה
    אמילי
    08/07/2013

    שלום, אני בת 17 ומרכיבה משקפיים. המספרים שלי הם 2.5-, ו 3-.
    אני מרכיבה אותם רק בבית ובבית הספר משום שבדרך כלל אני מסתדרת בלעדיהם ואני לא כל כך צריכה להתאמץ.
    השאלה שלי היא כזאת, לאחרונה קניתי משקפיים חדשים ומסתבר שהמספר שלי עלה. מה יותר יעזור לשיפור הראייה ולירידת המספר? אם ארכיב אותם כל הזמן ולכל מקום או שאם אנסה להסתדר בלעדיהם כמה שיותר?
    ובאיזו מידה חשובה התזונה לבריאות העיניים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיפור ראייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור ראייה - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    10/07/2013

    קוצר הראייה נקבע על ידי גורמים שאין לנו שליטה עליהם (כגון גורמים גנטיים). אין גם אפשרות לשלוט בשינוי שחל במספר עם השנים. לבסוף המספר מתייצב. מצבים מסוימים, כגון עבודה מאומצת לטווח קרוב במשך שעות ארוכות וללא הפסקה, עלולים במקרים מסוימים להאיץ את העלייה במספר.
    לכן, הרכבת המשקפיים או המנעות מהרכבתם לא תשפיע על קוצר הראיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו