צילינדר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילינדר
    רז
    11/07/2013

    שלום ד"ר,
    אימא שלי (בת 52) הייתה אצל אופטומטריסט אתמול והוא אמר שיש לה צילינדר בעין אחד 3 ועין השני 2.5 ואמר שיש בעין עם ה3 נזק. אמא שלי נכנסה למצב דיכאון ובוכה. הוא אמר שיתן לה משקפיים רחוק ואחד לקרוב. ואם זה הכל יהיה בסדר. מה צילינדרים האלה מרמזים על איזה שהם מחלות?
    האם אופטומטריסטים בודקים אם יש איזה שהיא מחלה?
    האם אם היא לא תשים את המשקפיים באופן מתמיד, העין שלה תתדרדר?
    בבקשה תעזור לנו מה הנזקים אם היא לא תשים משקפיים?
    חשוב לי לציין שבגיל 20 היו לאימא שלי צילינדר 0.75 ולפני שנה עלה ל 1.5 ועכשיו 2.5
    תודה רבה על כל עזרה
    רז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילינדר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילינדר - תגובה

    ד''ר יובל דומניץ
    11/07/2013

    צילינדרים זה מצב בו הקרניות לא סימטריות כמו כדור טניס אלא נראות ככדור רוגבי
    זה לא מחלה ויכול לנבוע מגנטיקה או שינויים בעדשת עין או דלקות חוזרות
    הטיפול משקפיים או ניתוח להסרת משקפיים
    לרוב האוכלוסיה יש צילינדרים אז לא להלחץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו