ממברנה על הקרנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ממברנה על הקרנית
    דורה
    21/08/2013

    אמא שלי בת 81 עברה ניתוח קטרקט לפני כ 12 ימים.מהלך הניתוח היה תקין.בבדיקה ביום לאחר הניתוח נאמר שסך הכל המצב בגדר הנורמה,הראיה הייתה 6/12.בבדיקה לאחר שבוע התגלתה ממברנה על הרשתית,ראיה הייתה 6/12 ונאמר לנו שכנראה הראיה לא תשתפר בגלל הממברנה שפוגעת בחדות ראיה.הרופא לא ממליץ לעשות ניתוח מכיוון שבעין השניה אמא עברה aion.יש לי 2 שאלות בנושא הממברנה-האם עדיין קיים סיכוי שראיה תתשתפר עוד קצת ואם כן-תוך כמה זמן מהניתוח ניתן לצפות לשיפור? מהוא קצב הגדילה של הממברנה בגיל שלה ותוך כמה זמן ניתן לצפות להחמרה בחדות ראיה?תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממברנה על הקרנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממברנה על הקרנית - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    25/08/2013

    1. הראייה הסופית אחרי ניתוח קטרקט מושגת בד"כ אחרי חודש או יותר. סביר להניח שבשלב זה חדות הראייה עוד עשויה להשתפר.

    2. אי אפשר לחזות קצב צמיחה של ממברנה על הרשתית.

    3. חדות ראייה 6/12 נחשבת די טובה (חדות ראייה כזאת מאפשרת נהיגה).

    4. בכל מקרה נדרש מעקב, גם כי מדובר בעין יחידה וגם לאור הממצא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו