דלקת עיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת עיניים
    מור
    08/10/2013

    . שלום רב,
    אני נמצאת בחופשה בתאילנד וחוזרת לארץ ביום ראשון. לפני כשבוע נשברה לידי כוס זכוכית והרגשתי גוף זר בעין, הצלחתי להוציא משהו ויום למחרת הלכתי לבית חולים משום שעדיין היתה תחושה של משהו בפנים. עשו לי שטיפת סליין ללא ממצאים ונתנו לי טיפות ומשחת סינטומיצין. אציין שלא נבדקתי על ידי רופא עיניים וללא מכשור. יום לאחר מכן העין החלה להתנפח, נהייתה אדומה ועם הפרשה לבנה-צהבהבה הפסקתי את הטיפול ולאחר מס' ימים הצלחתי לראות בבית חולים מתקדם יותר רופא עיניים, אשר בדק עם מכשיר את העיניים ואמר שיש לי דלקת בלחמית acute conjunctivitis ונתן לי טיפות חדשות: אנטיביוטיקה (moxifloxacin) vigamox 4 פעמים ביום וסטרואידים lotemax (loteprednol etabonate) פעמיים ביום. ביניהן נתן לי טיפות לשטיפת עין...אני לוקחת את הטיפות כבר כארבעה ימים והעין מאוד השתפרה, נפתחה וירדה הנפיחות והאוגם כמעט עלם. הבעיה היא שהרופא לא אמר כמה זמן יש להשתמש בטיפות.. ? בנוסף, עדייןעין יש לי תחושת לחץ בראש באיזור הגבה והאף - האם זה תקין?
    אני מעט חוששת, אשמח לעצה מה עלי לעשות. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת עיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת עיניים - תגובה

    ד''ר יובל דומניץ
    09/10/2013

    אי אפשר לייעץ בלי בדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו