עדשות מגה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עדשות מגה
    אבי
    11/10/2013

    שלום ד"ר

    לפני כמה שנים הגעתי לחנות של רשת אופטיקנה כדי לרכוש זוג חדש של עדשות..
    האופטימטריסטית עשתה לי בדיקת ראייה ואמרה לי שהיא לא ממליצה לי להמשיך להרכיב עדשות קבוע אלה רק כמה שעות ביום ושכדאי לי לרכוש משקפיים..
    כשהגעתי אליה העיניים היו אדומות כי לא הורדתי את העדשות בלילה..
    כששאלתי אותה למה אז היא אמרה משהו שלא כל כך הבנתי..משהו כמו שהעיין לא מקבלת אוויר מספיק בגלל העדשה ושהעיין מתאמצת לנשום וזה פוגע ברישתית וכך נכנס לאט לאט דם לאזור וזה מסוכן לעיין...מאז הייתי במספר בדיקות אצל אופטימטריסטים בשביל העדשות כולל בדיקה של שדה ראייה ואף אחד לא אמר לי את זה ולא סיפרתי להם .שזה מה שאמרו לי...האם יש סיבה לדאגה? והאם על סמך מה שהיא אמרה כדאי לרדת מהעדשות? זה יפגע לי באיכות החיים..

    תודה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עדשות מגה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדשות מגה - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    12/10/2013

    הרכבת עדשות מגע עלולה לגרום לתופעות שונות כגון חדירת כלי דם לקרנית, יובש, גרוי, זיהום ועוד. תופעות כאלה עלולות לגרום לנזק לעיניים.
    פנה לרופא עיניים לבדיקה יסודית. על סמך הממצאים יוחלט על האפשרות להמשיך להרכיב עדשות המגע.
    אם תתבקש להמנע מהרכבת העדשות או להפחית את מספר שעות ההרכבה ביום, וכדבריך איכות החיים תפגע, תוכל לשקול ניתוח להסרת משקפיים (בכפוף לבדיקת התאמה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו