מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח PRK בעין אחת קודםנדב13/11/2013
שלום ד"ר,
עברתי בדיקת התאמה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר ונמצאתי מתאים גם לPRK וגם לאינטרלאסיק.
אני כנראה הולך על PRK, ולכן מטעמי נוחות אני מעדיף לעשות ניתוח בעין אחת תחילה ולאחר חודש-חודשיים(כשהראיה בעין המנותחת תהיה טובה) לעבור ניתוח גם בעין השנייה, כדי שאוכל להמשיך בתפקוד הכולל קריאה מרובה ולימוד עם עין אחת טובה.
המספרים שלי השני העיניים זהים: 3- קוצר ראייה ו-1.5 או 1.75 צילינדר (תלוי בבדיקה...) בשני העיניים.
שאלתי היא האם בתקופת הביניים בין ניתוח לניתוח ניתן יהיה לגשר באמצעות משקפיים על מספר שכזה?(נניח במשקפיים עם עדשה אחת של המספר ועדשה שנייה עם מספר 0 או ללא עדשה) ומה לגבי עדשות מגע?
ושאלה שניה זה האם ניתן להמשיך לתפקד כרגיל לאחר ניתוח PRK בעין אחת? כלומר האם עם עין אחת שרואה טוב ועין אחת שלא רואה טוב (זמנית עקב הניתוח) זה אפשרי להמשיך מיד לאחר הניתוח בתפקוד רגיל הכולל קריאה ולימוד בעזרת עין אחת טובה?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח PRK בעין אחת קודם - תגובה
ד``ר יורם שוחט14/11/2013פער כזה בין העיניים בד"כ לא ניתן לגישור במשקפיים, אך בהחלט ניתן לגישור עם עדשת מגע.
אפשר לתפקד באמצעות עין אחת טובה, אך יש לזכור שאחרי PRK אתה עלול לסבול למשך מספר ימים מאי נוחות בעין המנותחת (צריבה, דמעת, תחושת גוף זר, קושי להחזיק העין פקוחה לזמן ארוך), ולכן יתכן שתתקשה בתפקוד בימים הראשןנים למרות שרק עין אחת נותחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח PRK בעין אחת קודם - תגובה
ד''ר יובל דומניץ19/11/2013כדאי לך לנתח את שתי עיניים יחד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה?
נדב19/11/2013למה כדאי לנתח את שתי העיניים יחד אם אני הולך לעשות PRK ולא יכול לקחת חופש?
ומה זה אומר שעם משקפיים אי אפשר לגשר על פער גדול בין העיניים? זה אומר שאני לא אראה טוב או שיהיו לי תופעות כמו כאבי ראש?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה? - תגובה
ד''ר יובל דומניץ25/11/2013כי משווים בין עיניים מבחינת ריפוי במקום לנתח את שתיהם לסבול תקופה קצרה ולחזור לתפקד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
עיניים צורבות ואדומות מה ניתן לעשות?
סיכון לעיניים מתאורת לד חזקה במשרד
קטרקט בעקבות סטרואידים במינון נמוך
בעיה כפילות בראיה לאחר התאמת משקפיים
פלוטרס בגיל צעיר בשתי העיניים
פזילה אצל בת חצי שנה
יובש בעיניים ותחליפי דמעות - טיפות ליובש
עיניים אחרי ניתוח להסרת משקפיים
עדשה תוך עינית עשויה מסיליקון
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)





