oct בדיקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • oct בדיקה
    תרצה
    10/12/2013

    שלום-בשניים אחרונות אני סובלת קשה מיובש בעניים-השתמשים בתחליפי עניים יבשות -כשנה אני משתמשת ברזטזיס+משחה ויטה פוס -ויטמין a
    ביצעתי בדיקה oct-
    עין ימין-תמונה אופיינית לerm
    קרום מעובה ע"פ הרשתית עם אזורי חיבור והפרדה הגורמים לצורה גלית שלפני הרשתית מעט עיבוי של הרשתית והשטחה חלקית של השקע הפובאלי .
    עובי הרשתית המקולרית מגיע ל 312 מיקרון(ספקטרליס).
    עין שמאל-
    מבנה הרשתית ושקע פוביאלי שמורים-
    עובי הרשתית המקולרית מגיע ל 265 מיקרון(ספקטרליס)
    השאלה -אני סובלת איך אפשר לפתור את הבעייה.

    תודה מראש
    תרצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    oct בדיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • oct בדיקה - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    13/12/2013

    erm = epiretinal membrane. מדובר בקרום עדין על פני הרשתית אשר יכול להפעיל משיכה על הרשתית ולגרום לשינויים בה. אם מדובר בשינויים משמעותיים קיים ניתוח לקילוף הקרום. במקרים קלים מספיק מעקב ואין צורך בניתוח. פני לרופא עיניים המתמחה במחלות הרשתית לקביעת המצב ולהחלטה אם נדרשת התערבות.

    אין כל קשר ליובש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו