ניתוח בעין אחת וגישור על ההפרש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח בעין אחת וגישור על ההפרש
    נדב
    16/12/2013

    שלום רב,

    בעבר שאלתי על אפשרות לעשות ניתוח הסרת משקפיים בעין אחת קודם (PRK) ואחר כך בעין השניה אחרי כחודש-חודשיים, לאחר שהעין המנותחת תחלים והראיה בה תהיה טובה (המטרה היא להשאיר עין אחת "מתפקדת").
    המספרים שלי בעיניים הם מינוס 3 בכל עין, עם 1.5 צילינדר (משתנה מבדיקה לבדיקה ומאופטומטריסט אחד לאחר). סך הכל בשקלול הצילינדרים המספר הוא כ-4.5.
    נאמר לי שעם משקפיים לא ניתן לגשר על פער שכזה, אך עם עדשת מגע כן.
    שאלתי היא מה הכוונה שלא ניתן לגשר על המספר עם משקפיים: האם הראיה לא תהיה טובה, ואם כן עד איזו רמה? תהיה ראיה לא טובה עד רמה של חוסר תפקוד? או שיהיו תופעות כמו סחרחורות, וכאבי ראש וכדומה? או גם ראיה לא טובה וגם

    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח בעין אחת וגישור על ההפרש - תגובה

    ד''ר יובל דומניץ
    16/12/2013

    אם מפצלים עיניים אז בעין שלא מנתחים ניתן להשתמש רק בעדשת מגע לראייה עם משקפיים ישנו חוסר איזון משמעותי של הגדלה הקטנה שיגרום לך קשיי תפקוד
    לכן אם רוצה לפצל לשים עדשת מגע בעין שלא מנתחים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו