כאבי עיניים וראש במהלך עבודה במחשב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי עיניים וראש במהלך עבודה במחשב
    דרור
    22/12/2013

    שלום,

    אני בן 26 ובמשך השנים האחרונות אני חווה כאבים בעיניים וכאבי ראש(תוך עייניים כאלה) במהלך עבודה רגילה על המחשב. חוץ מהכאבים אני מרגיש שהעיניים מנסות להתפקס או להתמרכז ולפעמים אפילו צורך לפזול כדי לראות כמו שצריך. בנוסף השרירים של העיניים כאילו "קופצים".

    אציין שכאשר יש כאבים - ב95% מהפעמים זה מתחלף בין עין ימין לעין שמאל ולא בשתיהן יחדיו.

    ניסיתי במשך השנים להחליף מסכים שונים בכדי לראות ממה הבעיה נוצרת והגעתי למסקנה שככל שהמסך קטן יותר = ככה יש לי פחות בעיה בעיניים ופחות כאבים.

    למשל -במשך השנתיים האחרונות עבדתי עם לפטופ של 13 אינץ ללא בעיה כלל!, ופתאום עברתי ל15.6 אינץ והבעיה חזרה - אך לא באותה עוצמה שהייתה פעם עם עבודה מול מסך 22 אינץ'.

    אני חייב לטפל בבעיה בשל צרכי עבודה.

    למי עלי לפנות? ומה עלי לבדוק? האם זה נשמע כמו בעיה של רוחק ראיה?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי עיניים וראש במהלך עבודה במחשב - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    22/12/2013

    ראשית עליך לפנות לרופא עיניים לבדיקה יסודית, כולל בדיקת הצורך במשקפיים, איזון שרירי העיניים, מיקוד. על פי הממצאים, אם יהיה צורך הוא יפנה אותך למומחה בתחום.
    אם בבדיקת עיניים יסודית לא תמצא בעייה בעיניים, יתכן שהארגונומיה שלך אינה טובה (תנוחת עבודה, מרחק מהמחשב, זוית הצפייה, תאורה וניגודיות של המסך, התאורה בחדר ועוד).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו