ממצא פיגמנטרי זעיר בלחמית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ממצא פיגמנטרי זעיר בלחמית
    מתן
    27/12/2013

    שלום היום הייתי אצל הרופא עיניים בבדיקה שגרתיתץ כשהרופא בדק את עין שמאל הוא מצא ממצא פיגמנטי זעיר בלחמית מעל הקרנית בעין שמאל בקוטר של כ 1.5 מ''מ עם אזור מרכזי 0.5*1.0 מ''מ. הוא אמר לי לחזור אליו שוב בעוד ארבעה חודשים לראות מה המצב האם זה משתנה וכו.. עכשיו השאלה שלי היא מזה יכול להיות ? זה יכול להגיע למצב של פגיעה בראיה ?? האם יש מקרים שיש דבר כזה לאנשים והם חיים עם זה בלי שום בעייה ?? וגם לפני כחודשים עשו לנו בדיקת עיינים יסודית בעבודה ולא ראו כלום כששאלתי את הרופא הוא אמר שיכול להיות שלא ראו את זה וגם הוא ממש במקרה ראה את זה. אך אני בטוחה שעשו לי בדיקה יסודית מאוד ואם היה דבר כזה היו רואים אז האם יש סיכוי שזה ניהיה לי פתאום בחודשים האחרונים ? בנוסף יש לי כאבי ראש בזמן האחרון האם זה קשור ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצא פיגמנטרי זעיר בלחמית - תגובה

    ד''ר יובל דומניץ
    01/01/2014

    בדרך כלל זה כמו נקודת חן על העור רק למעקב . לרוב ללא סיכון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו