עוד שאלה לגבי בני בן ה-16

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עוד שאלה לגבי בני בן ה-16
    דינית
    28/12/2013

    בס"ד
    לכבוד ד"ר יורם שוחט,
    (לגבי בני בן ה-16, עם עצב אופטי קעור, שאלה שמופיעה בעמוד זה של הפורום.)
    תודה על תשובתך.
    רציתי להוסיף פרט או שניים על בני וגם לשאול עוד משהו.
    קודם כל היה כתוב על הדף של הרופא, c/d
    0.7 בעין אחת ונראה לי איזה, 0.8 או 0.9 בשני, לא הצלחתי לקרוא. וכן היה כתוב iop 15.
    הרופא אמר שזה ב"ה תקין.
    אבל לאחר כל החומר שקראתי, רציתי בבקשה לשאול
    1) האם תוצאה של מבחן שדה ראייה, אמורה להיות תקינה, אם זה עצב אופטי קעור מולד? או שגם אם זה מולד, התוצאה לא תהיה מאה אחוז?
    2) ואם התוצאה לא אמורה להיות תקינה, בגלל הסוג עצב אופטי הזה, אז מה הפער באחוזים , נגיד,בין תוצאה תקינה, לתוצאה שזה בסדר לעצב אופטי קעור אבל לא תקינה? כאילו איך יודעים אם זה בסדר או לא? ווהאם כבר עכשיו ניתן להסיק משהו, או שרק שומרים את תוצאת הבדיקה למעקב לעתיד.
    תודה רבה
    דינית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוד שאלה לגבי בני בן ה-16

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה לגבי בני בן ה-16 - תגובה

    ד''ר יובל דומניץ
    01/01/2014

    לרוב זה מבנה פיזיולוגי לא להלחץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו