תנוחת ראש אחרי ניתוח ויטרקטומי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תנוחת ראש אחרי ניתוח ויטרקטומי
    עדי
    02/01/2014

    עברתי ניתוח ויטרקטומי עם החדרת גז לפני שבועיים.עקב היפרדות רשתית. נאמר לי לשמור על תנוחת ראש של שכיבה על צד שמאל, או כלפי מאלה. הקרע שלי היה גדול, במונחי שעון, בין השעה 9 ל-12. יש לי כמה שאלות:
    1. לכמה זמן צריכים לשמור על תנוחה זו?
    2. האם אין צורך לשכב עם הפנים כלפי מטה, כפי שראיתי בהוראות כלליות אחרי ניתוח כזה?
    3. אם שכבתי על צד שמאל, רק בשעות הלילה ולפעמים ביום, כי לא הייתי מודעת שעליי להיות כך כל היממה, האם נגרם הזק? בשאר הזמן הייתי עם הראש למעלה, בהליכה בבית, וראש למעלה זה אחד התנוחות שהרופא אמר לי.
    4. האם יש טעם עכשיו, שבועיים אחרי הניתוח, להתחיל לשכב על צד שמאל במשך כל היממה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנוחת ראש אחרי ניתוח ויטרקטומי - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    06/01/2014

    התשובות לשאלותייך תלויות במשתנים רבים, ולא ניתן לענות על שאלות כאלה במסגרת הפורום. לקבלת מענה עליך לפנות לרופא המנתח המכיר היטב את מצב עינייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו