conjunctivitis

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • conjunctivitis
    ארז
    25/05/2014

    לד"ר שלום
    בני בן השמונה חודשים סובל כשבוע מדלקת עיניים כאשר העין מפרישה אדומה ונפוחה ובמשך רוב הזמן סגורה בנוסף לחום גבוה שנמשך מס' ימים. בימים הראשונים טופל בהוראת רופא המשפחה ב פנימיקסין ללא שיפור. לאחר כשבוע ניגשנו לבדיקה של רופא עיניים שאיבחן conjunctivitis לחמית: ממברנות בלחמית טרזלית עליונה ותחתונה וקרנית: ללא ארוזיה או צביעה.
    והמליץ על טיפול ב
    OFLOX
    PRED FORTE COL
    FUCITHALMIC VISCOUS
    וכעת לשאלות
    לדעת רופאת המשפחה וכן מס' מאמרים שקראתי נראה כי התסמינים מתאימים ל אדנווירוס אך רופא העיניים טוען כי לא ניתן לשלול או לאשר כי זה המקרה ואם זה המקרה אזי לפי רוב הדיעות עדיף לא לטפל עם סטרואידים האם יש סכנה שאבחנה לא נכונה וטיפול בהתאם למצויין לעיל יפגע בעין של הילד?
    בכל מקום שאני קורא וכן על התרופות עצמן מצויין כי תרופות אלו אינן מתאימות מתחת לגיל שנה וחלקן אף שנתיים האים טיפול בהן גם באבחנה הנכונה רצןי לילד בגיל כזה או שמא ישנו טיפול יעיל אך אגרסיבי פחות?
    תודה
    ארז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    conjunctivitis

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר יורם שוחט
    25/05/2014

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_רפואת_עיניים_ילדים' id=link]רפואת עיניים ילדים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו