הרגשה של גוף זר בעין לאחר ניתוח ליי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרגשה של גוף זר בעין לאחר ניתוח ליי
    ניתי
    26/05/2014

    שלום,
    לפני חודש עברתי ניתוח לתיקון ראייה בלייזר וכעבור שלושה ימים הרגשתי בעין שמאל כאילו חדר לי גוף זר לעין בעפעף התחתון הרופא בדק ואמר שאין גוף זר בעין והעין כמעט ולא יבשה אבל הביא לי ג'נטיל שהשתמשתי בו שבוע ולא עזר כלל אח"כ הרופא נתן לי טיפות הילו קומוד ואני משתמשת בהם בדיוק שבוע 4 -5 פעמים ביום שמקלות על ההרגשה אך לא מעלימות לגמרי. השאלה שלי מנסיון שלך זה משהו שאסבול ממנו לאורך זמן ? האם מומלץ על טיפול אחר? יש לציין שלעיתים גם אני מרגישה שהעין דביקה.
    אודה לתשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרגשה של גוף זר בעין לאחר ניתוח ליי - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    26/05/2014

    מדובר בתופעה נפוצה אחרי ניתוח לייזר להסרת משקפיים. אחרי ניתוח כזה יש תמיד יובש בעיניים, ובמקרים רבים יש גם אי סדירות מסוימת של פני שטח הקרנית. שני אלה אחראים לתחושת הגוף הזר. ברוב המקרים התחושה נעלמת עם הזמן, אך יש לזכור שהשיפור יהיה הדרגתי. התרופה שאת מקבלת נועדה לטפל בתופעה, ואין הגבלה על התכיפות או על משך הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו