דלקת בעין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת בעין
    עדי
    11/07/2014

    שלום, אני בת כמעט 14 וכבר מתחילת השנה אני סובלת מדלקת אלרגית בעיניים. התחלתי את הטיפול לקראת סוף השנה בגלל שלא ידעתי בדיוק מה יש לי, אך עד אז סבלתי מהפרשות מהעין גרד ואודם.
    הלכתי לכמה רופאים וקיבלתי כמה סוגים של טיפות שלא עזרו יותר מידי ותופעות הלוואי לא נעימות.
    עם הרופאה שאני אצלה עכשיו לקחתי במשך חודש 3 פעמים ביום סטרואידים וויגה מוקס. לאחר חודש התחלתי לקחת זדיטן פעמיים ביום אך תופעת הלוואי של הראייה המטושטשת בלתי נסבלת.
    ההורים שלי מעודדים אותי לקחת רק אנטי איסטמינים כי הם בטוחים שטיפות העיניים השונות מזיקות לראייה שלי ולבריאות העין, ואני לא יודעת מה לעשות.
    דרך אגב בזמן האחרון אני לפעמים רואה את האף שלי. כאילו, בערך פוזלת אבל אני לא בטוחה שזו ממש פזילה ושאני צריכה לפנות לרופא בגלל זה.
    אשמח לקבל תשובה הבעיה בעיניים מציקה לי מאוד ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת בעין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בעין - תגובה

    ד''ר יובל דומניץ
    11/07/2014

    המצב שלך מורכב צריך בדיקה לחוות דעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו