שיתוק בפנים ועין פתוחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיתוק בפנים ועין פתוחה
    דני
    13/07/2014

    אמי בת 78 קבלה שיתוק בפנים עקב כך העין הימנית שלה פתוחה כלומר העפעף מתוח כלפי מטה היא עושה פיזיותרפיה ומקבלת טיפות refresh tears 3 פעמים ביום ומשחה duratears לפני שינה נגד התייבשות, העין הזאת עברה גם ניתוח קטרקט ו 2 טיפולי ליזר מאוקטובר 2013 הפרופסור רופא העיניים המטפל בבית החולים אומר שצריך לחכות ולהמשיך בטיפול שהזכרתי ואז אולי תעבור ניתוח עפעפיים ,הרופאים שנותנים את הטופס 17 מקופת חולים גם הם רופאי עיניים אמרו שצריך לתפור את העין בקצה כדי לסגור אותה מה לעשות ש 2 רופאים אומרים דברים שונים אנחנו באים לביקורת כל 3 שבועות לפרופסור בבית החולים האם אפשר להשאיר בינתיים את העין כמו שהיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיתוק בפנים ועין פתוחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיתוק בפנים ועין פתוחה - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    20/07/2014

    קשה לענות על מקרה פרטני. הסכנה במצב כזה היא התייבשות של שטח פני העין. באופן כללי, אם הטיפול הנוכחי מצליח למנוע סימני יובש, אפשר להמשיך במעקב, אך אם יש התייבשות למרות הטיפול אפשר לשקול תפירת העפעף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו