דילגתם עליי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דילגתם עליי
    יהונתן
    21/07/2014

    אני בן 26, ואני סובל בfloaters בעיניים באופן שמגביל אותי מאוד.
    אני לא מצליח לקרוא מהמחשב מהפסרים כלום מרוב שזה משגע ואתי ואני סטודנדט רק בשנה ראשונה! כל החיים לפני ואני לא רוצה ככה להעביר אותם. מה אני יכול לעשות?אני לא רואה איך אני אוכל להתרגל לזה.ואני רואה אנשים בפורומים באינטרנט שלא מפסיקים להגיד שזה לא עובר להם במשך שנים. דיברת על לייזר מסוג yag ואני כבר דיברתי עם ד"ר ג'ונסון בקליפורניה והבנתי שלרוב אנשים בגילי לא מועמדים טובים.רציתי לדעת אם אפשר לעשות את האבחון בארץ ולראות האם הfloaters קרובים מידי או לא ואם אני בר טיפול. אגב,אין מישהו בארץ שעושה את זה נכון? אם כן אני אשמח לשמוע אני מרגיש החיים נפלו עליי. אני בדיכאון רציני מזה. בבקשה תעזור לי.
    אגב אני שנתים אחרי ניתוח לייזר באמריקן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילגתם עליי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילגתם עליי - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    27/07/2014

    פנה לבדיקה למומחה רשתית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו