קטראקט בגיל 44

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קטראקט בגיל 44
    ארז
    17/02/2015

    שלום רב,
    אובחן אצלי קטראקט בעין שמאל. עשיתי בדיקה אצל רופא עיניים של קופת החולים.
    אני בן 44.
    עין ימין ימין.
    שאלותיי הן :
    - האם זה נפוץ מקרים של קטראקט בגילאים של 40 ?
    - האם זה הפיך ? האם יש מצב לשפר זאת בלי ניתוח ? אם כן באילו סוגי טיפול ?
    - מהן הגורמים המשפיעים על קטראקט ? האם השמנה וסכרת יכולים להוות גורמים ישירים ?
    - האם אני יכול למשוך את עניין הקטראקט זמן רב ? או שזה יכול לגרום לנזק ?

    תודה. ארז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קטראקט בגיל 44

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קטראקט בגיל 44 - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    18/02/2015

    1. קטרקט בגילך אינו שכיח, אך גם לא נדיר.
    2. יתכן קשר לסכרת.
    3. הטיפול היחיד הוא טיפול ניתוחי. קטרקט אינו הפיך. אין טיפול שיכול לגרום לנסיגת הקטרקט או לעצור את התקדמותו.
    4. באופן כללי עיתוי הניתוח נקבע על פי מידת ההפרעה לראיה. אין יתרון בהמתנה להתקדמות הקטרקט. יחד עם זאת, במצבים שבהם הקטרקט הוא בדרגה שמפריעה לבדוק את הרשתית או לטפל ברשתית ימליץ הרופא על הניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו