מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עפעפיים נפוחות באופן מוזרעידן05/03/2015
שלום,
אציין קודם
שאני עוד כחודשיים בן 25 ועשיתי לפני כ5 שנים הסרת משקפיים בלייזר PRK
ידוע על יתר לחץ דם קל מגיל 18 לא לוקח שום תרופה ולא כל מיני אבקות של סופרטאים
משהו מוזר קורא לי לפעמים,שאני אומר לפעמים זה ממש באופן אקראי(פעם בשנה כזה ממוצע) וגם המיקום אקראי פעם בשני העיניים פעם בעין ימין פעם בעין שמאל,נוצרת נפיחות גדולה מאוד בעפעפיים,שאני אומר גדולה מאוד אני מתכוון שכמעט ואי אפשר לפתוח את העין,אם יעקוץ אותי דבור שם זה יראה כך בערך
בכללי אין שום בעיה מאז הניתוח רק אולי תחושה של יובש לפעמיים יובש כבד מאוד
מאז אותו ניתוח זה קרה לי כ 5 פעמים פחות או יותר כמובן שכמו שאמרתי קודם בזמן ועיין אקראית אם לא שני העיניים יחד
כמובן ששום דבר לא עקץ אותי או ניכנס לי להעין,מה שעוד יותר מוזר שזה עובר לבד תוך יומיים שלוש ונשאר הרגשה של יובש כבד עוד כמה ימים
בכל המקרים שהופיעו זה קרה לאחר ריצה חוץ מפעם אחת,בפעם הזאת היתי במשך היום אם חבר שמעשן הרבה,הרגשתי עשן נינס לעין הרגשתי שמייבש שם משהו ואז העפעפיים התנפחו לבד,מה שאומר שלא הגיוני שזה בגלל ריצה
לא יודע אם זה קשור אבל אני מזיע מעל ממוצא של אדם רגיל זה כך ומאז ומתמיד(מין הסתם אני מתיבש גם יותר מהר),אולי איכשהו זה קשור?
עוד מקרה מוזר,בדרך כלל אני לא שותה אלכהול,רק באירועים,שבוע שעבר ההיתי באירוע,אחרי שהרבה זמן לא שתיתי אלכהול,שתיתיתי פחות אותר איזה חצי ליטר וודקה,ידוע שאלכהול גורם להיתייבשות,זה הגיע לרמה שהרגשתי יובש בעפעפיים(לא התנפחו העפעפיים במקרה הזה),אבל זה נראה לי יובש קיצוני
באחד המקרים הצלחתי ליתפוס רופא עיניים יום וחצי אחרי שהתנפחו לי עפעפיים ,זאת אומרת שזה כבר כמעט עבר,הוא בדק אותי במכשיר שלו לא ראה שום דבר
בלי קשר מאז היתוח יש לי תחשובה של יובש,בעיקר בבוקר,לפני שינה או שאני קם באמצע הלילה באופן אקראי זה יוכול ממש לכאוב
הביא לי טיפות עיניים ליובש וכדורים לאלרגיה שאולי הוא חשב זה אלרגיה(כמובן שלא הגיוני אם מתסכלים על כל המקרי עבר)בכל מקרה זה קרה לי אתמול לקחתי את הכדור לאלרגיה לא עוזר זה לא אלרגיה,בטיפות עיניים הישתמשתי שבוע וזהו(לא עזרו יותר מידי)
כיוון שזה קרה יותר מפעם אחת אציין שאני מרגיש שזה בדרך לבוא,כאילו תסימנים לפני שזה קורה
פתאום קורה לי תחושה של צינון,ממש נזלת והתעטשות
ותחשוה של גיריו,גירוד
ממה שאני הבנתי זה לא אלרקיגה זה לא מהריצה,זה משהו שקשור ליובש,התייבשות ברמה גבוהה מאוד שכמעאט אין דמעות בעין אבל הקטע שמעולם לא שמעתי על תופעה כזאת
אז מה זה נראה לכם?
תודה רבה
ד''א הבעיה הזאת לא קרתה בחיים לפני הניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עפעפיים נפוחות באופן מוזר - תגובה
ד``ר יורם שוחט06/03/2015פנה לבדיקה לאוקולופלסטיקאי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
עיניים צורבות ואדומות מה ניתן לעשות?
סיכון לעיניים מתאורת לד חזקה במשרד
קטרקט בעקבות סטרואידים במינון נמוך
בעיה כפילות בראיה לאחר התאמת משקפיים
פלוטרס בגיל צעיר בשתי העיניים
פזילה אצל בת חצי שנה
יובש בעיניים ותחליפי דמעות - טיפות ליובש
עיניים אחרי ניתוח להסרת משקפיים
עדשה תוך עינית עשויה מסיליקון
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




