בעיה בעיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בעיניים
    דפנה
    13/05/2015

    אני בת 43, לפני כמה שנים נמצא גרייבס, כיום מאוזנת, לוקחת כדור מרקפטיזול בשבוע. לאחרונה אני מרגישה שהשתנו לי העיניים- העיניים לא נראות זהות :אחת נראית גדולה יותר (עפעף תחתון יותר למטה) אולי אף קצת בולטת יותר, שתי העיניים קצת נפוחות יחסית לעבר, עפעפיים עליונים קצת מעובים. בנוסף נראה שמיקום האישונים אינו זהה בעיניים. כמה שאלות:
    1. האם יכול להיות שתופעות אלו נובעות מהתעוררות של גרייבס, גם אם הבלוטה מאוזנת? האם יש דרך לאמת שגרייבס זה הגורם?
    2. איך ניתן לטפל בבעיות אלו ולעצור הדרדרות? האם רק ניתוח הוא אופציה?
    3. איזה רופא עיניים מתאים כאן? האם נדרשת התמחות מסויימת?
    4. האם טיפות נגד יובש (הילו קומוד וכד') יכולות לעזור?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בעיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בעיניים - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    14/05/2015

    לא תמיד יש קשר בין איזון הבלוטה לתסמינים הקליניים, והתופעות שציינת יכולות להיות קשורות לגרייבס. פני לרופא עיניים המתמחה בתחום (אוקולו-פלסטיקאי). על פי הממצאים יוחלט על דרכי הטיפול.
    אם בעקבות השינויים שציינת יש יובש בעיניים (עקב הפרעות בתפקוד העפעפיים) יש צורך לטפל בתחליפי דמעות. הטיפות לא אמורות להשפיע על התופעות שציינת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו