מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילינדר 1.5 בעיניים וירידת מספרמשה27/05/2015
מאז שהראייה שלי התחילה להדרדר(6 שנים) אני סובל מהילות וקוים נמתחים כאלה שמורידים לי את האיכות ראייה ומפריעים לי גם מרחוק וגם מקרוב, פעם זה היה רק בלילה היום זה גם מפריע ביום. בבדיקת ראייה האחרונה שלי לפני כמה שנים נאמר לי שיש לי מספר -0.75 וצילינדר 0.5 בשתי העיניים. בחצי שנה חל לי שינוי בראייה מספר פעמים המתבטא בכך שההילות והקווים שינו את המקום שלהם ומציקים לי יותר גם ביום וגם בלילה. הלכתי לרופא עיניים והוא קבע שאין לי מספר כלל וצילינדר 1.5
RE -1.5*2 6/6
LE -1.5*10 6/6.5
Mild astigmatism bilateral
יש לי מספר שאלות, איך זה הגיוני שפעם הייתי אצל כמה רופאים ואופטמטריסטים וכולם אמרו שיש מספר ועכשיו פתאום רק צילינדר?
צילינדר 1.5 נחשב גבוה? מה המצב שלי באופן כללי?
בבדיקת ראייה אפילו שיכלתי לראות את המספרים, עדיין היה לי קצת הילות ומתיחות אבל הוא אמר שזה בסדר. זה אמור להיות ככה?
הקפדתי לשאול אותו כל הבדיקה האם יש סיכוי לקרטוקונוס בגלל השינויים שהיו לי בזמן האחרון אבל הוא אמר לי כל הזמן לא לתת לאינטרנט להפחיד אותי, ושהוא לא רואה שום חשד או סימן לקרטוקונוס(הוא לא עשה מיפוי קרנית רק בדיקה עם הכדור פורח שהוא מסתכל לתוך העין)
כדאי לשקול הסרת משקפיים בעתיד? יש תוצאות טובות עם צילינדר כזה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילינדר 1.5 בעיניים וירידת מספר - תגובה
ד``ר יורם שוחט28/05/2015מספרים יכולים להשתנות אצל צעירים. המספרים מתייצבים בד"כ עד אמצע שנות העשרים.
השינוי באסטיגמטיזם (צילינדר), וגם העובדה שלא ראית נקי גם עם המשקפיים, בהחלט מצדיקים מיפוי קרנית. בנוסף, ממליץ לפנות לרופא עיניים לבדיקה יסודית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא עיניים
משה28/05/2015הייתי אתמול אצל הרופא בקופת חולים והתוצאות שרשמתי פה זה ממנו. הוא אמר שאין לו מכשיר מיפוי קרנית ושאני לא צריך בכלל. עדיין אתה חושב שצריך ללכת לרופא אחר ולעבור מיפוי? איפה אפשר? כי אין מיפוי גם אצל הרופא וגם אצל האופטמטריסט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא עיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט28/05/2015מעבר למספר, צריך בדיקה של גלגלי העיניים.
צריך מיפוי. יש מכשירי מיפוי במכוני העיניים של קופות החולים, במכונים שבהם מבצעים ניתוחים להסרת משקפיים ואצל חלק מהאופטומטריסטים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה אצלך
משה28/05/2015ראיתי שהמכון שלך נמצא בתל אביב. אפשר להגיע לחוות דעת ומיפוי אצלך? אם כן, מה הטלפון לקביעת פגישה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה אצלך - תגובה
ד``ר יורם שוחט28/05/2015רשום למטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיפוי
משה14/06/2015הייתי באחד המכונים הגדולים להסרת משקפיים, עשו לי מיפויים והכל ואמרו לי שאני מתאים. רק שפה אמרו לי צילנידר אחר:
עין ימין 1.25 צילנידר מעלות 186
עין שמאל 1 צילינדר 10 מעלות
עובי קרנית 590
נאמר לי שאין קרטוקונוס והסברתי להם על ההחמרות לאחרונה ואמרו לחכות כמה חודשים לראות שהכל בסדר. בנוסף האופטמטריסט אמר שחדות הראייה שלי עם 2 העייניים היא 6/6 והבעיה היא עם כל עין בנפרד.
זה הגיוני שאני כל כך סובל מהמספרים הקטנים האלה? בלילה זה פשוט סיוט וכאב ראש אחד גדול ואני עדיין מפחד שמשהו לא בסדר. יש סיבה לחוות דעת נוספת לדעתך? האם כדאי לבצע בעוד כמה חודשים ניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיפוי - תגובה
ד``ר יורם שוחט15/06/2015פנה לבדיקה חוזרת בעוד כמה חודשים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
עיניים צורבות ואדומות מה ניתן לעשות?
סיכון לעיניים מתאורת לד חזקה במשרד
קטרקט בעקבות סטרואידים במינון נמוך
בעיה כפילות בראיה לאחר התאמת משקפיים
פלוטרס בגיל צעיר בשתי העיניים
פזילה אצל בת חצי שנה
יובש בעיניים ותחליפי דמעות - טיפות ליובש
עיניים אחרי ניתוח להסרת משקפיים
עדשה תוך עינית עשויה מסיליקון
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)





