צילינדר 1.5 בעיניים וירידת מספר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילינדר 1.5 בעיניים וירידת מספר
    משה
    27/05/2015

    מאז שהראייה שלי התחילה להדרדר(6 שנים) אני סובל מהילות וקוים נמתחים כאלה שמורידים לי את האיכות ראייה ומפריעים לי גם מרחוק וגם מקרוב, פעם זה היה רק בלילה היום זה גם מפריע ביום. בבדיקת ראייה האחרונה שלי לפני כמה שנים נאמר לי שיש לי מספר -0.75 וצילינדר 0.5 בשתי העיניים. בחצי שנה חל לי שינוי בראייה מספר פעמים המתבטא בכך שההילות והקווים שינו את המקום שלהם ומציקים לי יותר גם ביום וגם בלילה. הלכתי לרופא עיניים והוא קבע שאין לי מספר כלל וצילינדר 1.5
    RE -1.5*2 6/6
    LE -1.5*10 6/6.5
    Mild astigmatism bilateral

    יש לי מספר שאלות, איך זה הגיוני שפעם הייתי אצל כמה רופאים ואופטמטריסטים וכולם אמרו שיש מספר ועכשיו פתאום רק צילינדר?
    צילינדר 1.5 נחשב גבוה? מה המצב שלי באופן כללי?
    בבדיקת ראייה אפילו שיכלתי לראות את המספרים, עדיין היה לי קצת הילות ומתיחות אבל הוא אמר שזה בסדר. זה אמור להיות ככה?
    הקפדתי לשאול אותו כל הבדיקה האם יש סיכוי לקרטוקונוס בגלל השינויים שהיו לי בזמן האחרון אבל הוא אמר לי כל הזמן לא לתת לאינטרנט להפחיד אותי, ושהוא לא רואה שום חשד או סימן לקרטוקונוס(הוא לא עשה מיפוי קרנית רק בדיקה עם הכדור פורח שהוא מסתכל לתוך העין)
    כדאי לשקול הסרת משקפיים בעתיד? יש תוצאות טובות עם צילינדר כזה?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילינדר 1.5 בעיניים וירידת מספר - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    28/05/2015

    מספרים יכולים להשתנות אצל צעירים. המספרים מתייצבים בד"כ עד אמצע שנות העשרים.
    השינוי באסטיגמטיזם (צילינדר), וגם העובדה שלא ראית נקי גם עם המשקפיים, בהחלט מצדיקים מיפוי קרנית. בנוסף, ממליץ לפנות לרופא עיניים לבדיקה יסודית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא עיניים

    משה
    28/05/2015

    הייתי אתמול אצל הרופא בקופת חולים והתוצאות שרשמתי פה זה ממנו. הוא אמר שאין לו מכשיר מיפוי קרנית ושאני לא צריך בכלל. עדיין אתה חושב שצריך ללכת לרופא אחר ולעבור מיפוי? איפה אפשר? כי אין מיפוי גם אצל הרופא וגם אצל האופטמטריסט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא עיניים - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    28/05/2015

    מעבר למספר, צריך בדיקה של גלגלי העיניים.
    צריך מיפוי. יש מכשירי מיפוי במכוני העיניים של קופות החולים, במכונים שבהם מבצעים ניתוחים להסרת משקפיים ואצל חלק מהאופטומטריסטים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה אצלך

    משה
    28/05/2015

    ראיתי שהמכון שלך נמצא בתל אביב. אפשר להגיע לחוות דעת ומיפוי אצלך? אם כן, מה הטלפון לקביעת פגישה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה אצלך - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    28/05/2015

    רשום למטה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי

    משה
    14/06/2015

    הייתי באחד המכונים הגדולים להסרת משקפיים, עשו לי מיפויים והכל ואמרו לי שאני מתאים. רק שפה אמרו לי צילנידר אחר:
    עין ימין 1.25 צילנידר מעלות 186
    עין שמאל 1 צילינדר 10 מעלות
    עובי קרנית 590

    נאמר לי שאין קרטוקונוס והסברתי להם על ההחמרות לאחרונה ואמרו לחכות כמה חודשים לראות שהכל בסדר. בנוסף האופטמטריסט אמר שחדות הראייה שלי עם 2 העייניים היא 6/6 והבעיה היא עם כל עין בנפרד.
    זה הגיוני שאני כל כך סובל מהמספרים הקטנים האלה? בלילה זה פשוט סיוט וכאב ראש אחד גדול ואני עדיין מפחד שמשהו לא בסדר. יש סיבה לחוות דעת נוספת לדעתך? האם כדאי לבצע בעוד כמה חודשים ניתוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    15/06/2015

    פנה לבדיקה חוזרת בעוד כמה חודשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו