ניתוח קטרט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח קטרט
    חנה
    02/06/2015

    אני צריכה לעבור ניתוח קטרט בקרוב ורציתי לדעת האם הניתוח עצמו כואב האם מרגישים
    כאבים או דקירות בעין וכדומה או שרק החוויה היא שמלחיצה
    וכמו כן לאחר הניתוח קראתי והבנתי שיש הרגשה של גוף זר וחול בעין
    רציתי לדעת כמה זמן זה נמשך האם זה כאב קל ונסבל או שזה יכול להיות נורא
    כמה זמן אי אפשר לשטוף את העין
    כמה זמן אסור לנגוע בכלל בעין אם זה מגרד נורא
    והאם חוץ מהטיפות הרגילות שצריך לשים לאחר הניתוח
    יש טיפות שיכולות להקל על תחושת הגרד בעין
    כמובן שאני רוצה מאוד שהניתוח יצליח ואני ישוב לראות
    כי עכשיו אני כמעט לא רואה כלום ואני מאוד מתוסכלת מכך
    אבל העניין השני של תחושת גוף זר בעין
    והצורך המוחלט לנגוע בעין הוא גם מבחינתי קריטי
    אני פוחדת נורא בבקשה עזרו לי להגיע להחלטה
    יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח קטרט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח קטרט - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    02/06/2015

    לא אמור להיות כאב בניתוח אך עלולה להיות תחושת אי נוחות.
    בתקופה הראשונה יש להמנע מלחץ על העין.
    יש טיפות המיועדות להקלה של האי נוחות אחרי ניתוח.
    לגבי פרטים ספציפיים כגון שטיפה שאלי את המנתח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו