ניתוח בעין השניה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח בעין השניה
    שירה
    06/07/2015

    לפני שנה עברתי ניתוח קטרט בעין שמאל והוחלפה לי עדשה לראיה לרחוק עכשיו אני צריכה לעבור ניתוח בעין ימין והחלטתי ללכת גם על עדשה לראיה לרחוק רציתי לדעת האם העדשה שישתילו לי עכשיו צריכה להיות אותו מספר כמו בעין הראשונה ?והאם זה אומר שאני יצטרך להרכיב משקפיים לקרוב בגלל שעכשיו אני רואה טוב גם את המחשב הבעיה היא שעכשיו אני מתקשה בקריאה של ספר או אותיות קטנות אבל במחשב אני רואה טוב האם אחרי הניתוח שני אני יראה יותר טוב או שעדיין אני יוכל לעבוד על המחשב ללא משקפיים וקריאה של אותיות קטנות כמו ספר וכדומה אני אצטרך משקפיים? בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח בעין השניה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח בעין השניה - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    08/07/2015

    אם תושתל בשנייה עדשה דומה, הראיה בשתי העיניים תהיה דומה לזו שישנה היום בעין שמאל. אפשר לכוון את העין השניה ליותר קרוב, כך שעין אחת תראה טוב במרחק מחשב והשניה במרחק קריאה. במצב זה עם שתי העיניים פקוחות הראיה תהיה טובה גם למחשב וגם לקריאה.עליך לדון על האופציות, היתרונות והחסרונות עם המנתח שלך. ההחלטה הסופית היא שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו