תינוק רזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק רזה
    יעל
    03/09/2011

    תינוק בן שנה וחודש שוקל 8.400. בגובה הוא בסדר. נראה מאד רזה. ואוכל יפה מאד. איזה בדיקות עליו לעבור, מדוע אינו משמין?? האמא רזה. האם יתכן זה גנטי??. הוא יושב, הומעד, והולך מסביב הלול (בתמיכה). שאלת נוספת אודה אם תעזרו לי: בחודשים הראשונים לאחר הלידה היה יושן בחדר של ההורים. לאחר מכן ברגע שהעבירו אותו לחדר משלו, הוא מתקשה להירדם. הוא רק נרדם בעגלה ולאחר שנרדם מעבירה אותה למיטה שלו. ואם אשים אותו לישון במיטה שלו בחדר לא של הוריו, הוא צורח וצועק עד לב השמים ואינו נרגע. וזה כבר כמה חודשים. מה עושים? מה הפיתרון??? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק רזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק רזה - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    07/09/2011

    נראה כי התינוק מתפתח יפה, ערני וחיוני
    אינו סובל מהקאה או שלשול, רק רזה קצת,
    קרוב לוודאי שאין כל בעייה
    מציע לערוך בירור בסיסי כמו ספירת דם ועוד
    וכמו כן להתייעץ עם דיאטנית ילדים לגבי התזונה שלו והעשרה קלורית
    ובשורה התחתונה-כן יש גנטיקה בעניין
    לדעתי אין לך כל סיבה לדאוג
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו