לחות מומלצת ואדם בפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחות מומלצת ואדם בפנים
    יהודית
    07/12/2011

    שלום,
    1. מהי הלחות המומלצת בחדר התינוק?
    .
    2. נכדי, בן 7 חדשים עדיין ניזון מהנקה בלבד. עד כה ינק כל 3 שעות גם במשך הלילה.
    לפני כשבועיים החלו הוריו בטיפול שינה עם יועצת שינה אשר בהדרגה, תוך שבועיים עבר לשינה עם מספר התעוררויות אך ללא כל הנקה במשך 12 שעות.
    התינוק אינו מקבל מים ועדיין לא אוכל מזון אחר.
    לפני מספר ימים , לחייו האדימו מאד, ובתי מרחה לו משחה בהמלצת אחות לשעבר, שטענה שזה מיובש.
    בנוסף, הילד ירד במשקל והוריד מידה בבגדים ( מתינוק "שמן" עבר ל "שמנמן" , כנראה מהפסקת ההנקה בלילות.(לדברי אמו ולא רק לדעתי)
    שאלתי היא האם האדם בפנים כתגובה ליובש מורה גם על איבוד נוזלים בגוף?
    האם יש להיניקו או להוסיף לו שתיה בלילה כשהוא מתעורר? לרוב נותנים לו מוצץ ואין הוא דורש הנקה.
    בברכה
    סבתא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחות מומלצת ואדם בפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחות מומלצת ואדם בפנים - תגובה

    ד``ר אנדריי וולביץ`
    09/12/2011

    לא כל כך ברור לי למה ילד בגיל 7 חודשים יונק בלבד. להנקה תפקיד עיקרי והנני מעודד הנקה בכל דרך אך החל מגיל 4 חודשים אנו מתחילים לחסוף את הגמדים שלנו לדברים נוספים: הדרכה מורחבת ניתן לקבל בטיפת חלב.
    לגבי אודם\יובש בפנים צריך לראות זאת: יתכן ומדובר בתופעה אלרגית.
    בנוגע ללחות אוויר בחדר התינוק.... אם האוויר לא מתייבש כתוצאה מהפעלת מזגן או רדיאטור באופן קבוע אין צורך בליחלוח נוסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו