מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה זה?ליאת31/01/2012
שלום רב.
בני בן שלוש וחודשיים. מזה כ - 5 ימים מכחכח בגרונו ללא הפסקה, למעט בשעות השינה. חשוב לציין שהיתה תקופה בת כחודש וחצי בה סבל משיעול שלא בא על פתרונו אלא רק לאחר שקיבל אזניל וגם אז לא ממש..היינו אצל רופא פרטי שבדק באופן יסודי לאחר שהתייאשנו מהשיעול ההיסטרי. התופעה חלפה לה אט אט ומזה שלושה שבועות הילד אינו משתעל. הוא איננו ילד אינהלציות ואינו חולה באופן תדיר. לפני 5 ימים העלה חום ובמשך יומיים היה בבית עם חום, ללא נזלת וללא שיעול. כנראה משהו ויראלי. גם החום עלה רק פעמיים וירד למשך שעות רבות לאחר נורופן. מה שכן היה הוא כחכוח כמעט בכל השעות הן הוא ער. אנחנו כבר יומיים מסיום האפיזודה והכחכוח המטריד נמשך. הוא פשוט מתנהל ומכחכח. אני בעצמי רופאת שיניים ומכיוון שאין לי ידע קליני ברפואת ילדים אני ישר טסה למחוזות מלחיצים כמו טיק ווקאלי שמאפיין טורט (למרות שזה מוקדם מדי לדעתי, האם ייתכן?..). הנחתי שיש מצב שזו אלרגיה או טיק שהוא מחקה לאחר שראה ילד אחר בגן וכו' וכו'...
מעבר לזה הילד חיוני, מתוק, משחק יפה, חברותי ואהוב. יש מצב שהוא נמצא אולי בלחץ כלשהוא?? יש בבית אחות שגדולה ממנו בשנה וחצי והם בתקופה של "אוהבים שונאים" אינטנסיבית מאוד. הוא גם מתנהג בחודש האחרון לעיתים בבית בצורה של "לעצבן בכוונה" ואנחנו די מייחסים את זה לגיל...
מה לעשות עם הכחכוח??
תודה תוהד.
ליאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה? - תגובה
פרופ' יצחק לוי04/02/2012אם הילד מתנהג כרגיל לגמרי ובלילה אין זכר לכחכוח הרי ייתכן שמדובר בסוג של טיקים
זה עובר במרבית המיקרים ללא כל טיפול
ואין צורך להזכיר לו את זה או שלוחח על זה, זה רק יחמיר את הבעייה
כל זאת בתנאי שבדיקתו תקינה לגמרי
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)