אמא טרייה ומותשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמא טרייה ומותשת
    אתי
    01/02/2012

    שלום רב, בני בן חודש וחצי , ניזון מלידתו מסימלאק אדוונס בהתחלה היו הקאות מלאות פעמיים שלוש בשבוע לפניי כ3 שבועות לערך החלפתי לו לסימלאק ללא לקטוז עקב ריבוי גזים בצורה קיצונית אי שקט תמידי ושלשולים ומאז היה שיפור במצב , בנוסף כבר חודש שבני מצונן משתעל ועם קשיי נשימה ופריחה בראש ... הלכתי מס' פעמים לרופאים שאמר שזה יעבור.. בלילה הקשיי נשימה בעיקר וממש מתקשה לנשום... סימים האחרונים בעצת רופא החזרתי לו סימלאק רגיל ומהלגימה הראשונה שוב החלו השלשולים צרחות התפתלויות , בלילה מתוך שינה מתקפל מכאבים במשך שעות נהייה אדום וממש גונח החזרתי לו את הללא לקטוז אך המצב רק מחמיר הוא בקושי אוכל חצי מהכמות שהיה רגיל מתפתל וצורח לי תוך כדי האוכל לוקח לי שעה להאכיל אותו בקושי 60!! אני כבר אובדת עצות... האם יש לו רגישות לחלב?? אוליי רפלוקס??? הרופא לא מעוניין לטפל כי בינתיים הוא עלה תקין במשקל..אחוזון 25..אודה לייעוץ הוא צורח וסובל כל היום וגם שישן משתולל עם הראש נהייה אדום ומתכווץ בצורה נוראית ... בנוסף לחירחורים ולקשיי הנשימה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא טרייה ומותשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך אמא טרייה

    אתי
    02/02/2012

    האם סימיקול תרופה לגזים חזקים מומלצת?? והאם ניתן לעשות חליטת שומר בבית ולתת?? מה עדיף??ופחות מסוכן לתינוק בן חודש וחצי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו