פאפא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פאפא
    רעות
    28/02/2012

    בני בן ה-6 וצחי מאובחן כחולה בפאפא כ-4 שנים. ההתקפים אצלו היו כל שבועיים שלושה וטופל בבטניזול. היתה לו הפוגה של 10 חודשים ושוב שני התקפים, ואח"כ עוד הפוגה של כחצי שנה וכעת בחודשיים האחרונים יש לו הרבה התקפים כל שבועיים, אפילו לאחר שבוע. לתומי חשבתי, שזה כבר הסוף של המחלה, אך היא שבה ובגדול... הבעיה העיקרית היא לאחר מתן כדורי בטנזול (שגם כך אני מאוד שונאת זאת אבל אין לי ברירה אחרת), יום לאחר מתן הסטרואידים, הילד פשוט, חסר מנוחה, עצבני מאוד, רגיש, כועס, בקיצור סובל רגשית למשך יממה. האם באמת אפשר להסיק שהמחלה לקראת הסוף שלה? והאם יש אפשרות למתן אחר של כדורים עם תופעות לוואי פחות רעות? האם יש חלופה לכדורים? כמו דיקור סיני? הומאופטיה?
    תודה
    רעות, אשמח לתשובה מהירה כי הוא מתחיל התקף נוסף...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פאפא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פאפא - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    29/02/2012

    כדורי בטנזול ידועים כגורמים לאי שקט.
    פפאפא לעיתים חולפת במיוחד עם ההתבגרות- כאשר לפי מיטב ידיעתי אין אפשרות לנבא מתי המחלה תחלוף. לגבי טיפול אלטרנטיבי אין לי ידע בנושא-אבל במידה ומצליח -עם הצלחה קשה להתווכח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו