אולטראסאונד אחרי דלקת בדרכי השתן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אולטראסאונד אחרי דלקת בדרכי השתן
    שלומי
    06/05/2012

    שלום ,

    לפני כשבוע ביתי (בת שנה וחצי) אובחנה כסובלת מדלקת בדרכי השתן, זוהי דלקת ראשונה למיטב ידיעתנו,
    לאחר טיפול ברוצפין במשך 4 ימים דרך הוריד והמשך טיפול באנטיביוטיקה דרך הפה.

    כעת אינה סובלת מחום לפחות כ 3 ימים.
    ביצענו בדיקת אולטראסאונד והתקבלו התוצאות הבאות :
    "שתי הכליות בגודל ובצורה תקינים, בעלות פרנכימה שמורה. המערכת המאספת מורחבת קלות מימין. השלפוחית בעלת קיבולת טובה , חלקיקים בשתן. דופן שלפוחית סדיר"

    שאלתי היא מה המשמעות של "המערכת מורחבת קלות מימין" ?

    וכן מה המשמעות של חלקיקים בשתן - האם זה אומר שהזיהום עדיין פעיל וקיים ?

    אודה לחוות דעתך, הורה מודאג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולטראסאונד אחרי דלקת בדרכי השתן - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    09/05/2012

    שתן עכור יכול להתאים למצב של זיהום-אם החום ירד קרוב לודאי שהזיהום בשליטה.
    לגבי המערכת המאספת יש צורך במעקב נפרולוג ילדים שישקול בירור נוסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו