שינוי תמ"ל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינוי תמ"ל
    מיקה
    02/06/2012

    שלום,
    לפני 10 ימים החלפנו תמ"ל מנוטריליון לסימילאק.עד אז גזים, פליטות וצואה צהובה נוזלית. 5 ימים ראשונים עברו ללא בעיה ואז התינוק (9 שבועות) התעורר עם שיעול ונזלת. מאותו יום בוכה בזמן האוכל, מניף ידיים ורגליים בעצבנות, כאבי בטן, גזים החריפו, מפסיק לאכול באמצע, והצואה הפכה למרקם קרם בצבע ירוק כהה.
    התינוק פחות ערני ביום ושינה לא רציפה בלילה. אחרי 5 ימים ניגשתי לרופאה ונמצא שגרון, אזניים וראות תקין למרות שמדי פעם משתעל, בעיקר סביב האוכל ושינוי תנוחה. המליצה להפסיק סימילאק ומכיוון שיש פליטות לעבור לאינפמילAR . ניסינו מאתמול ויש הטבה בכמות הפליטות (לא נעלמו לגמרי) וההתנהגות בזמן האוכל רגועה יותר אם כי בלילה השינה לוותה בהתעוררויות רבות ועדיין לא חזר לאכול מסודר כפי שהיה. האם נכון לדעתך להמשיך עם האינפמיל כחודש ואח"כ לבדוק שוב חזרה לתמ"ל רגיל (אופטימיל)? ושאלה שנייה שקשורה לצואה, היום התאמץ מאד לתת צואה (אמנם אין כל יום אבל שיש הצואה יוצאת ללא מאמץ או בכי מיוחד). הצואה יצאה כשבחלקה הראשון היא קשה ויבשה מאד ובהמשך מוצקה אך רכה.
    בחלק הקשה ויבש היו נק' אדומות.
    האם יכול להיות כי מדובר בדם ויש סיבה לדאגה? והאם השינוי במרקם (מצואה שהיתה נוזלית לצואה מוצקה / קשה / יבשה) קשורות למרכיב האורז באינפמיל ועשויות לגרום לעצירות בהמשך?
    תודה וסליחה שיצא ארוך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינוי תמ"ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עונה מניסיון אישי

    דנה גרנט
    03/06/2012

    עברתי לא מעט בעיות עם החלפות תמ"ל עד שמצאנו פורמולה שהתאימה
    בסופו של דבר נתתו קצת אינפמיל ואז אופטימיל איתו אנחנו עד היום
    בנוגע לצואה מאוד מומלץ לבדוק ולעשות בדיקות עם רופא, רק כדי להשקיט את ליבך.
    רק בריאות

    מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימני דמם רק שהצואה קשה

    מיקה
    05/06/2012

    כנראה פוצע את עצמו באזור פי הטבעת מהמאמץ
    ולכן אני לא שקטה להמשיך עם תמ"ל זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עונה מניסיון אישי - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    06/06/2012

    מסכים בהחלט. רצויה בדיקת רופא מטפל לשלילת תהליכים שיש צורך בטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו