מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שינוי תמ"למיקה02/06/2012
שלום,
לפני 10 ימים החלפנו תמ"ל מנוטריליון לסימילאק.עד אז גזים, פליטות וצואה צהובה נוזלית. 5 ימים ראשונים עברו ללא בעיה ואז התינוק (9 שבועות) התעורר עם שיעול ונזלת. מאותו יום בוכה בזמן האוכל, מניף ידיים ורגליים בעצבנות, כאבי בטן, גזים החריפו, מפסיק לאכול באמצע, והצואה הפכה למרקם קרם בצבע ירוק כהה.
התינוק פחות ערני ביום ושינה לא רציפה בלילה. אחרי 5 ימים ניגשתי לרופאה ונמצא שגרון, אזניים וראות תקין למרות שמדי פעם משתעל, בעיקר סביב האוכל ושינוי תנוחה. המליצה להפסיק סימילאק ומכיוון שיש פליטות לעבור לאינפמילAR . ניסינו מאתמול ויש הטבה בכמות הפליטות (לא נעלמו לגמרי) וההתנהגות בזמן האוכל רגועה יותר אם כי בלילה השינה לוותה בהתעוררויות רבות ועדיין לא חזר לאכול מסודר כפי שהיה. האם נכון לדעתך להמשיך עם האינפמיל כחודש ואח"כ לבדוק שוב חזרה לתמ"ל רגיל (אופטימיל)? ושאלה שנייה שקשורה לצואה, היום התאמץ מאד לתת צואה (אמנם אין כל יום אבל שיש הצואה יוצאת ללא מאמץ או בכי מיוחד). הצואה יצאה כשבחלקה הראשון היא קשה ויבשה מאד ובהמשך מוצקה אך רכה.
בחלק הקשה ויבש היו נק' אדומות.
האם יכול להיות כי מדובר בדם ויש סיבה לדאגה? והאם השינוי במרקם (מצואה שהיתה נוזלית לצואה מוצקה / קשה / יבשה) קשורות למרכיב האורז באינפמיל ועשויות לגרום לעצירות בהמשך?
תודה וסליחה שיצא ארוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עונה מניסיון אישי
דנה גרנט03/06/2012עברתי לא מעט בעיות עם החלפות תמ"ל עד שמצאנו פורמולה שהתאימה
בסופו של דבר נתתו קצת אינפמיל ואז אופטימיל איתו אנחנו עד היום
בנוגע לצואה מאוד מומלץ לבדוק ולעשות בדיקות עם רופא, רק כדי להשקיט את ליבך.
רק בריאות
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימני דמם רק שהצואה קשה
מיקה05/06/2012כנראה פוצע את עצמו באזור פי הטבעת מהמאמץ
ולכן אני לא שקטה להמשיך עם תמ"ל זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעונה מניסיון אישי - תגובה
פרופ' חיים ביבי06/06/2012מסכים בהחלט. רצויה בדיקת רופא מטפל לשלילת תהליכים שיש צורך בטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)