בן ארבעה חודשים פולט המון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן ארבעה חודשים פולט המון
    דני
    09/06/2012

    שלום רב,
    בני עוד שבוע בן ארבעה חודשים.מילדות פולט לא מעט,לעיתים בקשת, כמה מקרים של פליטות מהאף אובחן בלי בדיקותמקיפות כסובל מריפלוקס קל ולא טופל הואיל ועולה, טפו טפו טפו , יפה ביותר במשקל(אחוזון 80).
    בשבועיים שלושה האחרונים התחיל לפלוט בכמויות יותר גדולות,כמעט לאחר כל ארוחה,כבר לא תלוי אם עשה או לא עשה גרעפס.
    מחזיקים על הידיים הרבה. עוצרים לגרעפס-כבר מתעצבן מיזה, מחזיקים במאונך הרבה זמן, נותנים סימלאק שהוא יותר סמיך והילד פולט.
    1. האם זה נורמלי? אםלא מה ניתן לעשות?
    2. האם למרות שבן קצת פחות מארבעה חודשים האם אני יכולה כבר להתחיל מוצקים שאולי קצת יעזרו לנו?
    3 האם יכול להיות שיש החמרה בגלל שכנראה שיוצאת לו שן(האם הגיוני שבגיל כזה תצא שן?)
    אודה מאוד מאוד לעזרתך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן ארבעה חודשים פולט המון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן ארבעה חודשים פולט המון - תגובה

    ד``ר אנדריי וולביץ`
    11/06/2012

    אנני יודע ממה בנך מוזן אבל יתכן ומדובר באלרגיה לחלבון חלב פרה. יש להתייעץ עם רופא המטפל בנוגע להמשך.
    לגבי שן.... קצת מוקדם אבל היו דברים מין העולם... הכל יתכן. לא מאמין שזה עלול להחמיר פליטות.
    אם שוללים אלרגיה לחלבון חלב פרה, ניתן לנסות פורמולה מיוחדת המונעת ריפלוקס.
    ללא שום קשר ניתן להערכתי להתחיל טעימות של מוצקים
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו