בכי מלווה בשיעול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בכי מלווה בשיעול
    אמא
    17/06/2012

    שלום דר'
    בני בן 8 שבועות ואוכל אינפמיל מזה שבוע עקב איבחון של ריפלוקס סמוי (ללא פליטות) שהתבטא בשיעול יומי חד פעמי מגיל שבוע. השיעול החמיר שגדל והוא מופיע בבכי (לא תמיד) סביב הארוחות (בוכה ומשתעל) חירחורים רוק אי שקט וגזים. היינו אף במיון ילדים ברמב"ם מכוון שהרופא רצה לשלול אספירציה עקב החירחורים. הריאות נקיות וכניסת אוויר תקינה.

    האינפמיל עזר מאוד היציאות תקינות אחת ליום התינוק הפך רגוע יותר וחייכן. אתמול שוב חזר האי שקט והבכי עם השיעול, מעין שיעול רטוב כזה כאילו שיש ליחה ומצד שני קצת צורם כזה. כשהוא לא בוכה הכל רגוע והוא מקסים ועירני. מה הסיבה לשיעול? האם הנסיגה של אתמול היא נורמלית?

    אני ממש מודאגת.

    שבוע טוב ובריאות לכולנו!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בכי מלווה בשיעול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכי מלווה בשיעול - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    17/06/2012

    יש הרבה סיבות לאי שקט. אם יש פליטות ושעול קרוב לוודאיש מדובר ברפלוקס מהקיבה לושט. לכן יש צורך במעקב הרופא המטפל. מומחים נוספים שיכולים לעזור
    רופא ריאות ילדים וגסטרו-ילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו