חום ללא תופעות לוואי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חום ללא תופעות לוואי
    רוסלנה
    04/07/2012

    שלום, לפני שבוע, לילד שלי בן שלוש היה חום (בין 37.5 - 38.7) במשך 3 ימים ללא שום תופעות לוואי, גם התנהגותו לא התאופיינה כהתנהגות ילד חולה (כמו שקורה בד"כ כשהוא חולה) הוא, אכל, שתה, שיחק וישן כרגיל . היינו אצל רופא ונאמר שזה וירוס ולתת אקמול. והכל אכן עבר . היום בדיוק שבוע אחרי, המצב חוזר על עצמו. שוב אותו חום בלתי מוסבר, הילד אומר שלא כואב לו כלום ומתנהג רגיל ופעיל.
    אני לא יודעת מה זה יכול להיות, לא נראה לי סביר שאותו וירוס חזר אחרי שבוע. דיברתי גם עם הגננת לבדוק אם יש עוד ילדים חולים בגן ונאמר לי שלא.
    דבר נוסף, לא יודעת אם רלוונטי, הילד לעיתים תקופות מתעורר בלילה ומתלונן על כאב ברגל , היינו אצל אורטופד והוא אמר שכנראה מדובר בכאבי גדילה.

    אודה על קבלת המלצה מה לעשות במקרה כזה, האם באמת יתכן שזה וירוס שבא והולך או אולי המצב דורש בדיקות יותר מעמיקות ואודה על קבלת המלצה איזה בדיקות לבקש לבצע.

    תודה מראש,
    בברכה,
    רוסלנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום ללא תופעות לוואי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום ללא תופעות לוואי - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    07/07/2012

    מדובר קרוב לוודאי בשתי מחלות שונות
    לא נראה לי שמדובר באותו וירוס
    שלך
    פרופ איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו