פוטנציאל גובה סופי.

מנהל הפורום

פרופ` אלי הרשקוביץ
פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164
לקביעת תור אצל פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164 ללא פרסום בפורום
 
  • פוטנציאל גובה סופי.
    לירון
    07/07/2011

    שלום ,שמי לירון ואני בן 17. גובה אמי-1.55 ,אבי -1.76 ,ושלושת אחיי הגדולים 1.80 , 1.84 , 1.78 .וגם מצד האם וגם מצד האב אין נמוכים וכולם גבוהים(חוץ מאמא שלי).
    במשך כל שנות חיי עד גיל 14 ,התנדנדתי בין אחוזון גובה 0-3 והייתי נמוך בצורה בלתי רגילה.ונתנו לי תחזית סופית ל1.65.למרות שהיה פער גדול בין הגיל הכרנולוגי שלי לגיל העצמות.
    בערך מגיל 14,לקחתי את עצמי בידיים,כל מה שהיה לי בראש זה גדילה.התחלתי לאכול כמו שצריך,עסקתי בשחיה,ישנתי כמה שיותר בלילה,ובניגוד לדברי האנדקירנולוג,גבהתי בצורה בלתי רגילה.
    בערך מגיל 14 עד גיל 15.5 גבהתי 24 ס"מ ,ועליתי 23 ק"ג. כשהייתי בן 15.5 ,הגובה שלי היה 1.63,וגיל העצמות 13.כלומר שנתים וחצי הפרש , והתחזית של האנדיקרנולוג הייתה שבשנה הבאה אני יגבה כמו שצריך ויעשה את רוב הגדילה שלי , ולפי דבריו , אי אפשר להיות מדוייקים ,אבל יש לי סיכוי להגיע ל1.77 .
    כיום ,אני בן 17.בסך הכל גבהתי 3 ס"מ מאז ואני 1.66,הייתי פגישה אצל אנדקירנולוג ולפי גיל העצמות שלי שהוא 16,נשאר לי עוד 2 ס"מ לגבוה.המשקל שלי 50 ק"ג.
    ומבחינת ההערכה הקודמת,הייתי אמור להיות היום במינימום של המינימום 1.70 .
    אני יודע שלא מימשתי את הפוטנציאל גדילה שלי כי מאז גיל 15.5 ,לא השמנתי,הייתי בנסיונות להשמין כל הזמן,ואכלתי כמה שיותר,אבל זה לא עזר,והיו תקופות שירדתי במשקל ל47 גם,ואז חזרתי.
    השינה שלי לא הייתה טובה,בימים של בית ספר הייתי יושן 3 שעות בלילה,ואחרי בית ספר חוזר ויושן בצוהריים ואז שוב,וככה נוצר מעגל.
    גם שהיה לי חופש הייתי יושן 12 שעות אבל מרגיש שלא ישנתי טוב בלילה.אני מניח שיש לי הפרעת שינה,אני די סובל מחרדות,ואני מתכוון ללכת לרופא פסיכאטר כי אני חושב שיש לי חרדה חברתית ,ובתקופה האחרונה התחלתי לסבול מדיכאון מג'ורי.
    אני יודע שבסופו של דבר אני אחראי לפוטנציאל גדילה שלי ולמימוש שלו,ולא עשיתי כלום בסדר כדי לממש אותו.אני בשנה הזאת גבהתי ס"מ 1 למיטב ידיעתי,ובחצי שנה הקודמת - 2.
    אז כרגע -אני 1.66 ושוקל 50 ק"ג , לפני שנה וחצי הייתי 1.63 במשקל 53 ק"ג ,שהתקשתי לשמור עליו,וכל הבעיה אצלי שאני מתאמץ מאוד מאוד להשמין,ועם אני בכלל לא יקפיד על אוכל?אני ירד במשקל בצורה דרסטית ,
    וכל זה עם העובדה שאין לי תולעים או משהו כזה,ואין לי מחסור בשום ויטמין כלשהו.
    בכל מקרה,לא באתי לדבר על הבעיות שלי באופן כללי,אלה על הפוטנציאל גדילה האבוד.
    אני מתכוון כרגע לתפוס את עצמי בידיים,לסדר את הכל,גם את המצב הנפשי,וגם את שעות השינה,לחזור לספורט (שלא עסקתי המון זמן בספורט) ,וכמובן לעלות במשקל,כנראה בעזרת אבקה שתעזור לי להכניס קלוריות,
    האם לדעתך יש עדיין משהו לעשות בעניין הגדילה?הרופא אמר שהוא מעריך 1-2 ס"מ לא יותר,אבל אמר גם שהיו דברים מעולם ויכול להיות גם 5..מה את חושבת?יש מצב שעם אני באמת יחזור להיות מה שהייתי פעם,ואפילו סתרתי את התחזית לגבי והגעתי אליה עוד בגיל 15.5 שגיל העצמות שלי היה 13,

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    פרופ' אלי הרשקוביץ - 055-4533164

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוטנציאל גובה סופי.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך..

    לירון
    07/07/2011

    האם לדעתך עם מאמצים כמו פעם,לאיזה גובה אוכל להגיע?
    ודרך אגב,גיל העצמות שלי הוא 16,אבל אני ממש לא מפותח מינית,אני לא מתגלח,יש לי קצת שפם,ושערות בבית שחי,אבל אין לי שערות בבית שחי כמו לגבר,ושערות ערווה התחילו אצלי רק בגיל 14,ושפם רק לפני חצי שנה בערך.אין לי בלכל שערות על הפנים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך.. - תגובה

    פרופ` זאב הוכברג
    07/07/2011

    אתה לגמרי לא אחראי לגובה שלך. זה לא היה בידך וגם עכשיו זה אינו בידך.
    אין צורך לדעת את העתיד, וכן אף לגבי הגובה. חכה, וכשתגמור לגדול תראה זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    לירון
    07/07/2011

    תודה על התגובה ,
    אני יודע שזה לא מקובל,ואתה לא אלוהים...ולא איזה נביא..
    אבל אני מבקש ממך כבן-אדם אל בן-אדם,על סמך כל הנתונים שהבאתי פה ,
    האם לדעתך יש עדיין אופציה שאגבה עוד 6-7 ס"מ ? לא ביקשתי איזה תחזית,וכשאגדל מן הסתם אדע , אבל רק תענה לי על זה בבקשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו