האם מצבה מעיד על כך שהתפתחותה הקוגנטיבית תקינה?

מנהל הפורום

פרופ` אלי הרשקוביץ
פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164
לקביעת תור אצל פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164 ללא פרסום בפורום
 
  • האם מצבה מעיד על כך שהתפתחותה הקוגנטיבית תקינה?
    פרופ` אלי הרשקוביץ
    24/10/2011

    שלום,

    יש לי תינוקת בת שנה וחצי עם תת תריסיות מולדת ואני מעוניינת לשוחח עם הורים לתינוקות או לילדים שנולדו עם תת תריסיות. עד היום לא פגשתי אף אמא שיש לה ילד עם תת תריסיות מולדת ואני ממש מעוניינת להכיר ולשמוע איך הילדים מתפתחים.
    הילדה שלי מפותחת נהדר, עירנית, פלפלית, קשקשנית אוכלת נהדר מפותחת מדהים ואני רוצה לדעת האם מצבה מעיד על כך שהתפתחותה הקוגנטיבית תקינה.
    היא נולדה עם תת תריסיות TSH300 והיא אוזנה מאוד מהר תוך שבוע מהלידה החלה בטיפול ולאחר שבועיים ירדה והתאזנה. חוץ מבקע טבורי קל ומצהבת קלה שלא הצריכה הישארות בבית החולים או טיפול הכל היה נורמאלי. היא התפתחה מדהים כמו 2 הבנות שלי והכל היא עשתה מהר ונראה שהיא חכמה ותקשורתית מאוד, אך האם למרות זאת תהיה לה בעיה כלשהו מבחינה קוגנטיבית??

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    פרופ' אלי הרשקוביץ - 055-4533164

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת עם תת תריסיות מולדת - תגובה

    פרופ' אלי הרשקוביץ
    24/10/2011

    לפי מה שאת מתארת לא צפויות בעיות. מחקרים שבדקו את תפקוד ילדים עם תת תריסיות מולדת מצאו כי בגיל בית ספר תפקודם כולל IQ נמצא בתחום הנורמלי של אוכלוסיית הילדים. נמצא הבדל קטן אך מובהק בהשוואה לאחאים של הילדים.
    שוב על פי תאורך איני מצפה לבעיות שיצוצו עקב התת תריסיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדל קטן??

    רוני
    24/10/2011

    תודה על התשובה המהירה.....

    באיזה תחום ההבדל בד"כ. האם זה יכול להגיע בכל תחום שהוא?? האם ההבדל נובע מפגיעה מוקדמת של תאי המוח השונים בימים הראשונים ללידה? האם הפגיעה היא אקראית או שהיא יושבת על איזור מסויים במוח שנפגע קודם לכן,האם תינוקת שנולדה עם 360 TSH בבדיקת הסקר עדיין נפגעה בשלב העוברי? או בשבוע הראשון לחייה?? סליחה שאני מציפה אותך בשאלות, אך התאום שלה נולד עם תסמונת ויליאמס וגם כך אני מתמודדת עם קושי התפתחותי וגם כך העתיד נראה לי לא ברור אך במקרה שלה אני יודעת בוודאות שהיא מפותחת יתר על המידה ובגן אומרים לי שהיא חכמה ומקשיבה במפגשים ושרה והיא מבינה הכל, יש לה קליטה מדהימה והיא מטפסת על כל דבר אפשרי והיא פעלתנית מאוד. אך האם זה וודאי שתהיה לך בעיה כלשהי בעתיד ????

    סליחה על אריכות הכתוב.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדל קטן?? - תגובה

    פרופ' אלי הרשקוביץ
    24/10/2011

    תראי ההבדלים שציינתי מתיחסים להבדלים בין קבוצות של ילדים. במקרה הפרטי שלך מדובר בילדה מפותחת לגילה כך שבאמת איני רואה מקום לחששות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו