שבירת עקומות בגיל שנה וחצי

מנהל הפורום

פרופ` אלי הרשקוביץ
פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164
לקביעת תור אצל פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164 ללא פרסום בפורום
 
  • שבירת עקומות בגיל שנה וחצי
    קרן
    29/10/2011

    שלום!
    בבדיקות שגרתיות של גיל שנה וחצי נימצא שביתי שברה את עקומות הגובה והמשקל שלה. בעקומת הגובה - ירדה מאחוזון 50 לאחוזון 10 ובעקומת המשקל מאחוזון 75 אל קצת מעל אחוזון 25. אציין שבמהלך החודש האחרון להריון הייתה במעקב IUGR. (כמו כן ביתי עדיין יונקת פעם ביום לפני השינה ואחות טיפת חלב אמרה שהירידה באחוזונים יכולה לנבוע מזה ולכן עלי להפסיק הנקה, אך טרם עשיתי זאת ) רופא הילדים שלח אותנו לבירור אנדוקרינולוגי אך עדיין אין תוצאות. כמו כן ציינתי בפניו שהיא נוחרת בלילה, מנוזלת כל הזמן ולפעמים בלילה ניראה שהיא עושה הפסקות נשימה או מתקשה לנשום עד כדי כך שאני מגביהה לה את מראשות המיטה כל הזמן. היא עדיין מתעוררת בלילה, צמאה ונושמת מהאף כל הזמן , מה שהבנתי שיכול להיות קשור לאדנואיד.
    במקרה זה כמה זמן מגדירים הפסקת נשימה של פעוט בעת השינה? האם אדנואיד מוגדל יכול להסביר כזו ירידה בעקומות הגובה והמשקל? האם הטיפול בגיל זה הוא ניתוחי? האם לאחר הסרת האדונאיד הילד מדביק חזרה את עקומות הגדילה? אילו עוד סיבות אפשריות בגיל זה לשבירת עקומות?
    מחכה לתשובתכם.
    בברכה ותודה
    קרן

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    פרופ' אלי הרשקוביץ - 055-4533164

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבירת עקומות בגיל שנה וחצי - תגובה

    פרופ' אלי הרשקוביץ
    01/11/2011

    הפרעהת נשימה חסימתית בזמן שינה מהווה סיבה שכיחה למדי בהפרעה בגדילה. הפרעה כזו מקטינה את התאבון משבשת את הפרשת הורמון הגדילה ועוד. לכן על פי תאורך זאת נראית לי הבעיה העיקרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו