מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533164
055-4533164 ללא פרסום בפורום
- ילדה שפשוט לא גודלתשרית08/01/2012
שלום רב.
ביתי בת שנה וחודש. נולדה בשבוע 42 במשקל 4.020-אורך 52.5
כבר בחודשים הראשונים של חייה הייתה לי הרגשה שהיא לא גובהת מספיק.
בגיל חודשיים-62 סנטימטר_משקל 5.358)
בגיל 6חודשים- 63.4(משקל 7.450)
בגיל 9.5 68(משקל 8.270)
גיל שנה וחודש-70 סנטימטר - בין 9.5 חודשים לשנה וחודש נעשו 2 מדידות ובהן האורך היה בין 69-70.
אני מודאגת מחוסר העליה באורך מזה 3.5 חודשים.
הילדה נראת קטנטונת לגילה.גם העליה במשקל לא מזהירה.
הילדה יורדת באחוזונים-מ25 ירדה ל10 ועכשיו היא נמצאת על אחוזון 3!
חשוב לציין כי עד גיל 9 חודשים הילדה ינקה בלבד ללא שום תוספת מזון-פשוט לא הייתה מוכנה.
מגיל 9 חודשים מקבל מוצקים ונהנת מהם ובמקביל יונקת המון!!
יחד עם זאת, לא הקפדתי על מתן ברזל/ויטמין D.האם ייתכן כי יש לילדה בעיית גידלה עקב כך?
הרופא טרם ראה אותה, אך אמר שבכל מצב אין מה לעשות בגיל הזה.
*האם ייתכן סוג של גמדות?
*האם הנתונים שכתבתי אכן מדאיגים?
הילדה חיונית, מלאת מרץ, פוסעת מספר פסיעות לבדה וחזקה...
מה עושים?
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוסיפה פרט חשוב
שרית08/01/2012חשוב לציין כי הילדה נולדה עם חור קטנטן בעמוד השדרה(לא זוכרת הגדרה רפואית מדויקת). הרופא ילדים שבדק אותה בגיל חודשיים טען שהחור כמעט ונסגר לגמרי-מאז לא בדקנו את העניין.
האם ייתכן קשר בין הדברים?
האם צריך לבדוק את זה שוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מוסיפה פרט חשוב - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ09/01/2012שינוי באחוזוני הגדילה הינו שכיח ונפוץ בילדים.
ההאטה בגדילה עלולה בהחלט לנבוע עקב מחסור בברזל או בויטמין D ולכן יש לקחת זאת בחשבון כמו גם לברר אפשרות לבעיות נוספות על ידי הרופא המטפל או אנדוקרינולוג.
איני סבור שבעית עמוד השדרה קשורה לגובה אך גם היא מחייבת מעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)