מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533164
055-4533164 ללא פרסום בפורום
- בעיה בגדילההדר גלעדי17/08/2012
שלום.
אני הדר ואני בן 14 וחצי , 1.69 ומשקל 70.
בשנה האחרונה הרגשתי כי לא גבהתי ובאמת לא גבהתי ונשארתי 1.69.
כתוצאה מכך הלכתי לעשות בדיקה בכף היד.
בבדיקה יצא כי גיל העצמות שלי הוא 17.
הרופא אמר לי שזה לא טוב ויש סיכוי כי לא אגבה יותר,הוא הפנה אותי לאנדוקרינולוג אך יש תור רק בעוד חצי שנה.
רציתי לדעת אם אוכל לשים פה את תוצאת בדיקת כף היד ותגיד לי אם אני באמת לא אגבה יותר או שיש לי עוד כמה סנטימטרים...ואם אפשר לעשות דבר בעניין,זה מאוד חשוב לי.
תודה מראש,הדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בעיה בגדילה - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ21/08/2012הדר
גיל עצמות של 17 שנים מציין אכן את סיום הגדילה.
מה רע בגובה 1.69 סמ ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה בגדילה
הדר גלעדי21/08/2012איני רוצה להיות אב בגובה 1.69..
הלכתי עם תוצאת כף היד שלי לאורטופד מומחה והוא אמר לי שיש סיכוי שיש טעות בבדיקה והוא חושב שגיל העצמות שלי הוא 15 כי הוא ראה שם חלקים פתוחים בפרק כף היד.
אם אני אשים פה את התוצאה של בדיקה כף היד תוכל לדעת מה גיל העצמות?
זה חשוב לי מאוד מאוד.
תודה רבה מראש הדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בעיה בגדילה - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ27/08/2012הדר
למען הסר ספק את יכולה ללכת עם הצילום לאנדוקרינולוג ילדים שיפענח בעצמו את גיל העצמות.
אך גם אם גיל העצמות הוא 14-15 נשאר לך מעט מאד (ס"מ ספורים) לגדול!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתדרוש בתוקף טיפול
אסף21/08/2012תדרוש בתוקף טיפול בהורמון גדילה אתה עוד צעיר אתה יכול עוד לעשות משהו .
אני יספר לך על עצמי אני היום בן 25 אני מגיל 13 הולכתי לרופא בזמנו הם ההורים ישבנו ואמרנו לו שאני נמוך מהנורמאלי בכמה רמות ישבנו ודיברנו והוא לא עשה כלום אתה יודע מה ההנדוקרינולוגים אומרים בגיל הזה זה בסדר אתה עוד תגדל יש לך עוד זמן היום אני בן 25 גובהי הוא 166 כן כן הנבועה של הרופא הייתה פשוט נהדברת עכשיו שניסיתי ללכת לרופא הוא אמר לי אתה מבוגר מידי אין מה לעשות עכשיו הייתה צריך לבוא 10 שנים אחורה באמת 10 שנים אחורה .
תשמע לי טוב טוב טוב תכך את ההורים שלך ותלך תבקש הורמון גדילה אתה בגיל הנכון תאמין לי הדבר הכי נורא זה להיות הנמוך .
אם היה לך תת פעילות בבלותת התריס או רמת סוכר בדם בטיפה יותר גבוה ישר היו דחופים לך אינסולין אתמול ,תעשה לעצמך טובה תבקש הורמון תבקש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה בגדילה
הדר גלעדי22/08/2012אני אעשה את זה ,תודה רבה רבה לך על העצה גבר!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)