התבגרות מינית מוקדמת

מנהל הפורום

פרופ` אלי הרשקוביץ
פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164
לקביעת תור אצל פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164 ללא פרסום בפורום
 
  • התבגרות מינית מוקדמת
    אילת
    24/08/2012

    שלום רב,
    בתי בת 7 ו- 8 חודשים.
    גובהממוצע, משקל ממוצע מינוס, ספורטיבית ובריאה.
    מזה מספר חודשים סובלת מריח זעה מבית השחי, שזקפנו עד כה לעובדה שהיא מאוד פעילה פיזית וספורטיבית: גם בהפסקות בבית הספר וגם אחר הצהריים.

    הבעיה: בימים האחרונים הבחנתי בתחילת גדילה של שדיים. יש לה בליטה קשה ומעט כואבת בכל שד.
    רופא הילדים אמר שהיא כבר כמעט בת 8 ובימינו זה לא נחשב התבגרות מינית מוקדמת... ובכל זאת, אצל בנות גילה זה לא קורה בכתה... וגם אצלי ואצל בנות משפחתי ומשפחת בעלי לא היתה התבגרות מוקדמת...

    ברצוני לדעת מה ההמלצות במצב כזה? האם יש רופא מסוים שכדאי לפנות אליו? האם יש דרך להאט או לעצור את ההתפתחות?

    ** בנוסף, הבת שלי שותה רק מים מינרליים מבקבוקי פלסטיק מאז גיל שנה. מישהי אמרה לי שיתכן שזה משפיע... האם זה נכון? ואם כן - האם יכול להואיל שאחליף את מקור המים שלה? האם יש עוד גורמים סביבתיים שכדאי לשנות ולהחליף? **

    תודה

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    פרופ' אלי הרשקוביץ - 055-4533164

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התבגרות מינית מוקדמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וגם:

    אילת
    24/08/2012

    לפני כשנה התגלה לה קוצר ראיה. כחצי שנה מאוחר יותר, חלה התדרדרות מהירה בראיה, בעוד חצי מספר בכל עין.
    בנוסף - לילדה בעיה של צמיחת שיער הראש - השיער דק, דליל יחסית ולא מתארך.
    האם יתכן שכל הסימפטומים האלה קשורים לאותה בעיה?

    חשוב לציין שרופא הילדים שלח אותנו לבדיקות דם וטען שהתוצאות תקינות לחלוטין. למעט בעיה במעי עם חשד גבולי לצליאק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התבגרות מינית מוקדמת - תגובה

    פרופ` זאב הוכברג
    24/08/2012

    זה נכון שיש הרבה ילדות כיום שמתבגרות בגיל זה. נדיר שצריך לעצור התבגרות שמתחילה בגיל זה, וכמעט אף פעם אין היא קשורה למחלה.
    ההחלטה על טיפול קשורה בד"כ במידת הבגרות ההתנהגותית של הילדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו