בני הנמוך

מנהל הפורום

פרופ` אלי הרשקוביץ
פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164
לקביעת תור אצל פרופ' אלי הרשקוביץ
055-4533164 ללא פרסום בפורום
 
  • בני הנמוך
    רונה
    01/09/2012

    פרופסורים ורופאים נכבדים אנא עיזרו לי לעזור לו !!!!!!
    בני היקר - בן 17. גובהו 157. סביבו כל חבריו 170-180.
    מופנם, לא מודה בקול רם אך יש בעיה.
    בריא בגופו ובנפשו מצטיין בספורט ובלימודים.
    עדיין הנומך מפריע חברתית בעיקר מול בנות. (ליבי נצבט לנוכח האהבות הניכזבות שלו )
    בילדותו רצתי לפרופ' אנדרוקינולוג אך אם חד הורית מוגבלת מאוד כלכלית ,
    לא היה בידי לעבור כל הבדיקות והבירוקרטיוהבכדי להזריק לו הורמון גדילה.
    האם הזרקת הורמון גדילה בגיל 17 אפקטיבית?
    קראתי על "אפיפיזות סגורות"- מרכזי גדילה סגורים, גדילה שהסתיימה
    לכן אין טעם להורמון גדילה.
    חשבתי על תוספי תזונה ארגינין או גלוטמין. המגבירים הפרש ההורמון.
    אני האם - גובהי 158 האב גובהו 176.
    לבני היקר עוד שנה לגדול?
    האם גדילה מסתיימת בגיל 18 או 21?
    מאוד רוצה לעזור לו. נומך אצל בן הוא קריטי יותר מאצל בנות.
    בכבור רב ותודה מראש.

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    פרופ' אלי הרשקוביץ - 055-4533164

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בני הנמוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני הנמוך - תגובה

    פרופ' אלי הרשקוביץ
    04/09/2012

    עליך לקחת את בנך לאנדוקרינולוג,
    הבדיקה החשובה בשלב זה היא בדיקת גיל עצמות. אם גיל העצמות הוא 17 אזי מרכזי הגדילה בעצמות "נסגרו" ושום טיפול הורמונלי לא יעזור, גם לא תוספי מזון. חבל על הכסף ועל הציפיות

    בכל מקרה יש לברר מדוע גובהו כה נמוך !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו