מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533164
055-4533164 ללא פרסום בפורום
- זריקת טסטוסטרון לתינוקדנה06/06/2015
בבדיקת התפתחות הרופא שהוא גם אנדו' אבחן כי לבן ה 11 חודשים יש פין קטן כ 2.5 סמ.
להבנתי בשנות ההתבגרות יופרש ההורמון והפין יגדל , האם בעצם הטיפול עכשיו אנו מעלים לו את "מצב האפס" לקראת גיל ההתבגרות?
ללא טיפול האם יוכל להשיג גודל פין סופי זהה לעומת עם טיפול?
אני אמורה להתחיל השבוע ועדיין יש כמה נקודות לא ברורות באשר להשפעה לטווח ארוך
תודה על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ושאלה נוספת על בירור ובדיקות
דנה06/06/2015כמו כן לא התבקשנו ע"י הרופא לבירור נוסף, בבדיקה מבנה ואשכים תקינים אלא לחזור כעבור חודש לביקורת . האם זו גישה מקובלת שבמידה ויש השפעה של הזריקה ניתן להניח שאין בעיה הורמונלית אחרת או שכדאי לבקש בירור מקיף בכל מקרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושאלה נוספת על בירור ובדיקות - תגובה
פרופ` זאב הוכברג10/06/2015זהו טיפול מקובל, והוא מגדיל את הפין בכ50%. לשאלה אם זה ישנה את גודל הפין כשיהיה מבוגר אין תשובה. אף אחד לא עשה מחקר ארוך כל כך שבו בדק גברים שקבלו טיפול כזה בינקותם.
רופא מנוסה יכול לקבוע לפי בדיקת התינוק האם יש צורך בבדיקות נוספות לפני הטיפול.
ובאמת אין סיבה לראות את הרופא אחרי חודש. אני רואה את מטופלי כחדשיים אחרי הזריקה האחרונה כדי לראות את התוצאה הסופית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבהעל התשובה המקצועית והמפורטת
דנה10/06/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה יצא גם הבדיקה של IGF-1
מתי11/06/2015עמוד על 206 גבול תחתון.
נורמה מראה בין 220 ל 972.
קבעו לנו תור לאמצע יולי לטסט הורמון באיכילוב.
האם הוא צריך זאת ? בדיקת צאליק יצאה שלילית יתר התוצאות הכל תקין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)