מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הזעת יתרsara02/05/2010
בזמן האחרון אני מזיעה מאד , ולמרות שאני דואגת לרחוץ מספר פעמים ביום מתחת בית השחי הריח ממש לא נעים , מה לעשות מעבר לשימוש ברול און ואו דאודוטנט האם עלי להמנע מאכילה של דברים מסויימים שתורמים להזעת היתר ? ותודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הזעת יתר
איה הוד02/05/2010
שלום יקרה,
אני לא מכירה טיפול להזעת יתר אבל אני כן יודעת שיש הרבה מה לעשות לגבי ריח הזיעה: ניקוי רעלים בעזרת תזונה וצמחים.
דרושה לשם כל הכוונה מקצועית
פני לנטורופתיה.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההזעת יתר
הדסה03/05/2010יש דאורדורנט אבן מינראלי שמנתרל ריחות זיעה.
הוא ללא ריח והוא עובד פלאים ל24 שעות.
אפשר להשיג בחנויות טבע.
ערב טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הזעת יתר
איה הוד04/05/2010הי יקרה,
אינני בטוחה שחסימת הזיעה היא הפתרון הנכון.
הגוף חכם, אם חוסמים במקום אחד (כמו למשל בניתוח שקיים להזעת יתר מבית השחי) אז לעיתים הגוף לוקח את זה למקום אחר ופתאום הזיעה יוצאת מהגב התחתון או מכפות הרגליים.
חשוב גם לזכור שזיעה היא אחת הדרכים של הגוף להוציא רעלים ולכן לא בהכרח חכם לעשות שימוש בדאודורנטים כאלה...
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדאורדורנט
הדסה04/05/2010דאורדורנט אבן מינראלי עשוי ממלחים מינרליים טבעיים והוא לא חוסם זיעה אלא רק מנטרל את הריח...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דאודונרט
איה הוד04/05/2010הבנתי!
אם כך, נשמע נהדר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שירי, החמאת גוף שלך מעולה!אורית02/05/2010
היי שירי, הזמנו ממך חמאת גוף לעור יבש ואנחנו ממש מרוצות! בעיקר השתמשנו ליובש בידיים אבל גם בכל הגוף. הידיים באמת נראות הרבה יותר טוב. רציתי לדעת האם יש עוד מוצרים שאת מוכרת?
אני משתמשת עד כה בסבון של וולדה. יש לי עור שמן ומדי פעם צצים לי פצעים (לא הרבה). העניין הוא שהייתי מעדיפה להשתמש בסבון או משהו לניקוי שלא מיבש את העור, (בכל אופן אני בת 34) במה את ממליצה להשתמש שהוא גם עדין. (אני גם לוקחת תרופה הומאופטית ככה שאסור לי שמנים ארומטיים).
אשמח אם תשלחי לי רשימת מוצרים שאת מכינה עם מחירים ואני יוכל לבחור מה מתאים לי (או שתפני אותי לאתר עם יש לך)
אני בעקרון מחפשת גם קרם לחות לפנים לאחותי לעור עם סבוראה (אין לה הרבה כי היא כבר משתמשת במשהו אבל בכל זאת רציתי לראות אם יש לך משהו טבעי יותר שגם יתן לחות לעור היא בת 36),
שמפו טבעי (קניתי של שביט אבל הוא לא ממש מקציף), מסכה לשיער טיבעית, קרם עניים אם יש.
בקיצור אם יש לך רשימה עם פירוט המוצר ומחירים אשמח לראות.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה!!
שירי חבקין02/05/2010אורית היקרה
אני מאוד שמחה לשמוע שאהבתם
החמאה הזאת באמת מצליחה לגרש כל יובש.
יש איסור חמור על פרסום מוצרים בפורום לכן
לא ארחיב על מוצריי אולם תוכלי להתקשר אלי
או לקרוא באתר הבית של חבקין.
בברכה
שירי
04-6934349* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין בעייה
אורית03/05/2010אם הבנתי נכון אתם מוכרים את המוצרים בסופר פארם? איך זה שלא יצא לי להתקל בהם? מה לגבי החמאת גוף גם אותה אתם מוכרים שם או שיותר משתלם להזמין ממך באופן אישי? נכנסתי לאתר ויש מוצרים שהיו נראים לי רק שאין ממש מחירים. האם יש אפשרות להזמין ממך דברים שלא רשומים כמו קרם סבוראה ועוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בעייניםיובל30/04/2010
שלום אני סובל מזה מספר שנים מיובש בעיינים.
רציתי לדעת עם יש תרופת סבתא ליובש בעיינים,אם יש אפשר בבקשה לרשום לי אותה (כמה פעמים ביום מה באיזה שעות לשים וכו)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש בעיניים
שירי חבקין02/05/2010יובל שלום רב
להכין חליטה מתה קמומיל ביחס של כף קמומיל
וכוס מים רותחים. לתת לזה לשבת רבע שעה, לסנן
ולשים קומפרסים של התה על העיניים.
בדרך כלל זה מקל על התופעה אולם לא פותר אותה
שכן הבעיה נובעת ממשהו פנימי אותו יש לאבחן.
ממליצה על בדיקה אירידיולוגית זו בדיקה לא פולשנית
בה ע"י בדיקת אישון וגלגל העין מאבחנים סוגים שונים
של תחלואים או חולשות בגוף.
תוכל לברר על כך אצל רופא העיניים.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיגמנטציהל.י.30/04/2010
שלום רב,
היכן ניתן לרכוש את המוצרים (חימר ירוק וכו') כפי שציינת לגבי הפיגמנטציה.
אשמח לדעת
תודה מראש
ל.י.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיגמנטציה
שירי חבקין02/05/2010שלום רב
ברוב בתי הטבע מוכרים את החימר הירוק והוא אינו יקר.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרפסיםמאיה29/04/2010
היי! שמתי לב שכל פעם שאני בסטרס יש לי בליעת אוויר בלתי רצונית ואז
יש הרגשה של לחץ בגרון ואני צריכה להתאמץ כדי שהגרפסים יצאו. כשהם לא יוצאים
בקלות או "נתקעים" זה מלחיץ.
ולפעמים יש ריבוי של גרפסים בלי רעשים.
רציתי לדעת מה אפשר לעשות כדי לחיות עם התופעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גרפסים
איה הוד02/05/2010הי מאיה,
אני מכירה היטב את התופעה עליה את מדברת!!!
עד כמה שידוע לי דבר כזה מתחיל בנקודה מסויימת בחיים בעקבות איזשהו אירוע ומשם זה בקלות יכול להתקבע להרגל שקשה מאוד להיפתר ממנו.
הדבר היחיד שעולה בראשי כרגע זה טיפול בשיטת EFT על מנת לשחרר את הלחץ סביב הנושא ולשנות את ההתנייה שנוצרה.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות אלרגיותאיריס28/04/2010
זו השנה השניה בתקופה זו שאני כולי נוזלת וסתומה לסירוגין ובכלל רוב הזמן נושמת רק 50% מבדרך כלל, זה מעייף ומתסכל מאד, הייתי שמחה להצעה לתרופה טבעית, התחלתי לקחת דבש בכל מני צורות, אבל אולי יש עוד משהו, תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה
שירי חבקין02/05/2010איריס שלום רב
כפי שהמלצתי פה רבות בפורום בנוגע לאלרגיה
השיטה שהכי עוזרת היא השיטה הסינית.
כלומר דיקור וצמחי מרפא סינים.
מניסיון ותגובות של אחרים ההקלה מגיעה ממש מהר
ולעיתים נטיית הגוף משתנה וכבר אין רגישות לכל דבר.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לאילו מזונות אנחנו אלרגיים?
איה הוד02/05/2010
שלום איריס,
אנשים רבים לא מודעים לעובדה שהם אלרגים למזונות מסויימים, או שקיימת למזונות מסויימים אי סבילות שגורמת לכל מיני בעיות כגול כאבי ראש בלתי מוסברים, אלרגיות, מכאובים שונים, בעיות עיכול, נפיחות, גזים ועוד.
יש לי דרך אמינה וטובה לבדוק לאיזה מזונות אדם רגיש ובאיזה דרגת חומרה - זה מחייב הכוונה וייעוץ פרטני.
המזון שאנו אוכלים יכול לגרום לנו לחלות, לפתח אלרגיות, מיגרנות, בעיות מפרקים, ארטריטיס, בעיות עור, הפרעות קשב וריכוז, עודף משקל, בעיות עיכול ועוד רבים...
כל מה שצריך זה לעשות אבחון ובדיקות כדי לגלות מה התזונה הכי מתאימה לך ולהתחיל את הטיפול.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה עורית מגרדת שלא עוברתרות28/04/2010
אשמח לקבל טיפים להקלה על תסמיני הגרוד ואם אפשר להעלמות התופעה המרגיזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פריחה עורית מגרדת שלא עוברת
איה הוד28/04/2010שלום רות,
חשוב לפני שאני מייעצת לך לברר עם רופא עור מהי הפריחה הזאת - לקבל אבחנה.
אני חושדת שמדובר באורטיקריה - ואז הטיפול כרוך בשינוי תזונתי רציני ובצמחי מרפא לתקופה של מספר חודשים.
בינתיים, רק להקלה זמנית חיצונית יש להיעזר במריחה של אלוורה או משחת רסקיו, ואם מדובר בסבוראיה אז משחות על בסיס שיבולת שועל יועילו רבות.
אך כאמור, אם מדובר באורטיקריה אז סביר להניח שזה על רקע אלרגי ואז הטיפול חייב להיות גם פנימי.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- HPהדסה27/04/2010
ערב טוב איה ושירי!
לבעלי היה כאבי בטן חזקים תקופה ארוכה, בבדיקה שעשה נמצא שיש לו הליקובקטר פילורי- HP.(אולקוס??)
הוא עם אנטיביוטיקה וכדורים שמעקבים משאבת פרוטונים,
הוא לוקח גם פרוביוטיקה לחיזוק.
יש לכן המלצות מה כדאי לאכול ולשתות?ומה כדאי לעשות בכלל..
תודה מראש!
הדס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הליקובקטר
איה הוד28/04/2010שלום הדס,
הליקובקטר איננו אולקוס, אך הוא יכול לגרום לאולקוס.
הטיפול הרפואי הנהוד מכונה "הטיפול המשולש" שבו נותנים 2 סוגי אנטיביוטיקה יחד עם סותר חומצה כלשהו (לוסק/אומפרדקס/לנטון...)
מאוד חשוב שהוא נוטל פרוביוטיקה.
מאחר וכתבתי רבות וארוכות כל כך בנושא אני ממליצה לך לקרוא מאמר שנקרא "פשוט אולקוס".
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות לאיה הודמשה27/04/2010
שלום
r37
האם יעיל לזרז קיבה של אדם נכה בן -65- שמחכה שעות
ליציאה פעם ביומיים.י
שזיפים תאנים ועוד ועוד כעינה לא עזרו .לא מרבה גם לשתות (רזה לא נכנס ) י
כנראה הבעיה פרוסטלקיה -אולי בגלל חוסר התנועה רבה .י
טבעוני בדרך כלל.י
תודה דן
או אולי עדיף
איקולקס
ומה זה?י
או אולי עדיף
פגלקס?י
או אולי עדיף
נורמלקס
ומה זה?י
מה היתרונות שלהם והחסרונות -רוצה להגיע למצב של פעם .י
שהיה יציאה בשעת הקימה ולא שמחכה לפעמים יום שלם ליציאה
ואוכל מעבר לשובע ביום השני שידחוף ליציאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובות
איה הוד28/04/2010שלום משה,
R37 הוא נקז כללי של מערכת העיכול וככזה הוא יעיל לעצירות כרונית (במקרה זה אני נוטה לשלבו עם R7), לכאבי בטן, גזים, נפיחות בקיבה ובאיזור הכבד, התכווצויות במעי ועוד.
אינני יודעת לומר לך האם זה לבדו יעשה את העבודה מאחר ומצבים כגון אלא עשויים להיות מורכבים ולא להגיב לכל דבר כפי שכבר ראית בעצמך עם דברים אחרים שניסית ולא עזרו.
לכן, אני ממליצה לגשת לנטורופת לקבלת טיפול ספציפי ואישי ממוקד שבו יותאמו לך הדברים המתאימים ביותר עבורך.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בערמוניתמוראל27/04/2010
רציתי לדעת מה הטיפול האלטרנטיבי הכי טוב לגבר שסובל מדלקת בערמונית ומה יכול לרפא זאת בדרך הכי טובה ומהירה שאפשר ומה יכול למנוע זיהום זה בעתיד אחרי שיתרפא
והאם יש להשתמש באמצעי הגנה במהלך קיום יחסים עד שזה יעבור
והאם בכלל יש קשר
אשמח לתשובות
תודה והמשך יום טוב
מוראל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בערמונית
שירי חבקין28/04/2010מוראל שלום רב
אפשר ומומלץ להשתמש בכמוסות של פרחי צבר
כמו כן כמוסות של אונה דה גטו. את הנ"ל ניתן להשיג
בחנויות הטבע והם מסייעים להפחתת הדלקתיות כמו כן
להקלה על הכאבים ואי הנוחיות.
כמו כן יכולה לעזור עד מאוד תמצית בשם URP.
לגבי שאלתך על אמצעי ההגנה אין לי תשובה חד משמעית
ורצוי שתיוועץ ברופאך .
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחוריםשירי26/04/2010
שלום
מאז שילדתי את ביתי הראשונה ( 2006) ועד היום ( לידה נוספת ב- 2008), יוצאים לי טחורים החוצה ואני מרגישה כמו מעין בלון קטן על פי הטבעת.
זה קורה לי דווקא כשאני משלשלת בעקבות אכילת יתר של פירות יבשים או הדבקות בוירוס מאחד הילדים.
הייתי אצל פרוקטלוג והוא נתן לי מעין קצף כזה.. ובאמת נקודתית זה עוזר, אבל אז שוב חוזר ברגע שיש עצירות או שלשול.
HELP
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים
שירי חבקין28/04/2010שלום רב
מבחינה חיצונית אפשר למרוח משחת עץ התה ו/או
כל משחה המכילה את צמח ההממליס
הייתרון במשחות אלה הוא שניתן למרוח אותן גם כשיש
דימום.
כמו כן אפשר לרכוש את התמצית "מורידין" לטיפול בטחורים
את התמצית שותים במינון של 30 טיפות ברבע כוס מים
2-3 ביום לפי חומרת המצב.
להשיג בחנויות טבע
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מקבלת מחזור ארבעה חודשיםאיה הוד26/04/2010
זה 4 חודשים שאיני מקבלת מחזור מאז חזרת מחו"ל.
אשמח אםם תוכלי להיות לי לעזר.
תודה מראש
נירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מחזור שלא מגיע
איה הוד28/04/2010שלום נירית,
כעיקרון, להחזיר מחזור לא צריכה להיות בעיה.
אך לא אוכל לעזור לך מבלי שיהיו לי פרטים בסיסיים...למשל: מדוע המחזור הפסיק? האם זה בגלל דיאטה קיצונית או ירידה משמעותית במשקל? האם בדקת אופציה להריון? (היו מקרים מעולם!), האם את בסטרס גדול או מצב רגשי/נפשי לא טוב? האם את אנמית מאוד? האם קיבלת /מקבלת גלולות...
יש כל כך הרבה סיבות להפסקת מחזור ולכן אין לי דרך לעזור מבלי לדעת יותר פרטים.
ממליצה לך לגשת לנטורופתית ולקבל טיפול בהקדם.
סביר להניח שאם הגורם יטופל המחזור יחזור.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבנים בכיס מרהנתי26/04/2010
נודע לי שיש לי מספר אבנים עד גודל 4 מ"מ בכיס המרה.
היות ואני לאחר 2 ניתוחי בטן אינני מעונינת לבצע ניתוח נוסף כי יכול להיות
שלא יצליחו לבבצע ניתוח לפרסקופי אלא פתיחת הצד.
האם יש אפשרות להוציא אבנים בדרך אחרת?
תודה רבה על עזרתיכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אבנים בכיס מרה
איה הוד26/04/2010שלום נתי,
לצערי אינני מכירה משהו טבעי שבוודאות יכול להעלים את האבנים הללו. ידוע לי על טיפול מניעתי, אך לאחר שאבנים קיימות זה שונה.
ישנן כל מיני סברות שאכילת בצל, או שתיית מים עם לימון ושמן זית יכולים לסייע, אך שום דבר מזה לא הוכח, ואני אישית לא צפיתי במקרים כאלה ולכן לא אוכל להביע דיעה.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קומדין ומחזור קשהנירית26/04/2010
אני נוטלת 5 מ"ג קומדין כל יום[הקומדין לכל החיים].
ומקבלת מחזור מאוד קשה אני מורחת שמן לבנדר על הבטן אבל זה לא כל כך עוזר
לי עד שאין לי ברירה ואני לוקחת אקמול.ותמיד ביום הראשון אני מקיאה ואני לא מצליחה שלא להקיא.
מה אפשר לעשות כדי להקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מחזור קשה
איה הוד26/04/2010הי נירית,
כדי לטפל במצב כזה יש לגשת לנטורופת לקבל צמחי מרפא שלא מתנגשים עם הקומדין והכוונה לתזונה מתאימה למצבך ולהשלים את הטיפול גם בדיקור סיני.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בשמן רוז היפכרמית23/04/2010
שלום לך,
יש לי כתמי פיגמנטציה שחורים בכתפיים מפצעים שיצאו לי, התחלתי להשתמש בשמן רוז היפ לאחר שהמליצו לי עליו..
השאלות שלי :
האם השמן הוא באמת גם לכתפיים או רק לפנים?
מה זמן הטיפול ולאחר כמה זמן ניתן לראות תוצאות?
אם והשמן לא לאיזור זה, איך ניתן לטפל בכתמי פיגמנטציה?
אשמח לתשובה בהקדם, תודה רבה. כרמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן רוז היפ תשובות
שירי חבקין25/04/2010כרמית שלום רב
אפשר להשתמש בשמן הרוזהיפ גם באיזור הפנים
וגם באזור הכתפיים. אין כל מניעה לכך.
במקרים של כתמים זה לוקח הרבה זמן לראות תוצאות
המשיכי למרוח כל יום , אפשרי גם פעמיים ביום למשך
תקופה של לפחות חודש חודשיים.
התוצאות אינדיווידואליות וקשורות לסיבה של התופעה
לעיתים כשמדובר בכתמי פיגמנטציה הורמונליים קשה
להשיג שיפור ממשי וכשמדובר בכתמי פיגמנטציה כתוצאה
מהחלמת פצעים כפי שאת מתארת, דווקא יש שיפור מהיר יותר
את יכולה להוסיף גם את מסיכת החימר. כתבתי עליה רבות
בפורום תוכלי למצוא את כל המידע
בכל מקרה זה לוקח את החודש חודשיים לראות שמשהו משתנה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



.jpg)
