מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לאחר לידהזואי23/07/2010
שלום,
אני שבועיים וחצי לאחר לידה. במהלך הלידה נעשה חתך חיץ וכמו כן הופיעו טחורים חיצוניים. אף אחת מהתופעות לא גורמת לי לכאב ובכל זאת הייתי שמחה לעשות משהו על מנת שהאזור יחזור לעצמו. האם יש לך רעיונות כיצד לשפר את ההחלמה משתי התופעות ?
מציינת שאני מניקה, כך שחשוב לי דברים שאינם בעייתיים להנקה.
המון תודה,
זואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טחורים וחתך חיץ אחרי לידה
איה הוד25/07/2010הי זואי,
בוודאי שיש:
אמבטיות ישיבה פעמיים ביום עם מיצוי/טיפות קלנדולה בתוך המים!!! מעולה!
תרסיס חיצוני מיוחד לחתך חיץ שגם מסייע לריפוי ואיחוי טוב ויפה יותר של החתך, גם מחטא, גם מונע זיהום וגם מרגיע את המקום (פני אלי ואנחה אותך היכן להשיג)
טחורים - טיפות R13 של ד"ר רקווק (בתי מרקחת) + למנוע עצירות על ידי תזונה נכונה + שתיית מים מרובה + אנוקריו (תכשיר לטיפול בטחורים)
בהצלחה והמון מזל טוב
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורה אצל פעוטותגך23/07/2010
היום התלוננה בתי על כאבים בטוסיק. ראיתיכי יש משהו הדומה לטחוור/ פיסורה האם יש משחה טבעית להקלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פיסורה אצל פעוטות
איה הוד25/07/2010משחת טראומיל או הממליס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקזמהשולי22/07/2010
האם יש מה לעשות כדי להקל על אקזמה בכפות הרגליים? אשמח לקבל יעוץ. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אקזמה
איה הוד25/07/2010
הי יקרה,
אפשר להיעזר בטיפולים חיצוניים: למשל, משחת רסקיו שמאוד יכולה להקל על הגרד ואי הנעימות, אך חשוב להבין שמקור הבעיה הוא פנימי ולכן אני ממליצה לגשת ליעוץ נטורופתי ולעבור תהליך של ניקוי פנימי על ידי תזונה ומיצים ולטפל בצורה עמוקה יותר בבעיה.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בלחץשאלה21/07/2010
לאחרונה אני סובל מלחץ , נרגעתי הכול סבבה והלחץ חזר זה כאילו שהגוף שלי אהב את הלחץ והוא לא נרגע ממנו בכלל !!! זה די מתחיל לעצבן אותי ואני רוצה לדעת האם יש צמח שבדוק עובד !!! או כדורים טבעיים חוץ מקלמנרבין שעוזר ! למה הלחץ לא עוזב אותי תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול בלחץ
איה הוד25/07/2010
שלום לך,
ראשית אני ממליצה בחום לגשת למטפל ולבחון מה גורם ללחץ - הטיפול בגורם הוא היעיל ביותר.
עד אז תוכל להיעזר באחד מהדברים הבאים ואף בכולם יחד:
1. כדורי נרווהיל
2. כדורי ביו-קאלם (אלטמן)
3. כדורי בי-קומפלקס
4. מיצוי / חליטת תה מצמחים כגון פסיפלורה , קמומיל, מליסה...
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחור חיצוני בהריוןליאם21/07/2010
סובלת מזה מספר ימים מטחור גדול, בולט ורגיש מאוד.
שוכבת רב הזמן עקב קושי לשבת וללכת בגלל הטחור.
כעת בחודש תשיעי להריון.
באילו חומרים ניתן להשתמש לכיווץ והרגעה שאינם בעייתיים בהריון?
אני מודעת להמלצות התזונתיות אבל מייחלת לטיפול מקומי מיידי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טחור חיצוני בהריון
איה הוד25/07/2010
הי יקרה,
את במצב מאוד רגיש בסוף הריון ולכן אני לא רוצה להמליץ על טיפול בתכשיר האנוקריו (הוא מתאים יתר לאחר הלידה !)
בשלב הזה תוכלי להעזר רק במשחות למריחה חיצונית באזור כגון משחת הממליס ואחרי הלידה לטפל בצורה רצינית יותר.
בכל אופן, כבר עכשיו את יכולה להשתמש ב R13 של ד"ר רקווק לטחורים - זה טבעי ומותר בהריון.
בהצלחה ולידה קלה קלה ומהירה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה וגרד בעוררוז20/07/2010
סובלת מאטופיק דרמטיטיס שגורם לעור מודלק מגרד בטירוף - האם יש משהו שירגיע את הגרד הנורא שמדיר שינה מעיני ומעירני בלילות. אני מתגרדת עד זוב דם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פריחה וגרד בעור
איה הוד25/07/2010
שלום רוז,
לא קל לטפל באטופיק דרמטיטיס , בייחוד אם מתמקדים רק בטיפול חיצוני עם משחות למיניהן.
ניסיוני הראה לי שהתוצאות הטובות ביותר היו אחרי תהליך של דיאטת אורז+מיצי ירקות למשך מספר שבועות בשילוב עם צמחי מרפא לכבד, ולניקוי הדם כולל משחות טבעיות למריחה המיועדות לאטופיק.
ברוב המקרים המלצתי לשלב בטיפול גם שטיפת מעיים (קולון-הידרותרפיה) ולקחת גם כמוסות אומגה 3 להפחתת הדלקתיות בעור.
אחוזי ההצלחה היו גדולים בהרבה עם תוכנית שכזאת רק שלצערי לא כל אחד יכול לעמוד בה.
אם תרצי עוד פרטים תוכלי ליצור עימי קשר
בברכה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסבונים טבעיים לאטופיק דרמטיטיס
חוה לוי04/08/2010חשוב מאוד גם להחליף את הסבון לטבעי כדי למנוע גירויים חיצוניים וייבוש העור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייקוקי19/07/2010
יש תרופת סבתא לדיכאון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדיכאון
שירי חבקין20/07/2010קוקי שלום רב
ניתן להשתמש בפרחי באך שהן תמציות
שמיועדות במיוחד לטיפול במצבים רגשיים נפשיים
ומתאימות גם לדיכאון ולמצבי רוח ירודים
וגם לחיזוק ביטחון והפחתת חרדות..
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיס המרה...לי18/07/2010
שלום
אני בתחילת שבוע 31, היו לי לפני כמה שנים אבנים בכיס המרה שהתגלו עקב כאבים , ומאז ועד היום הכאבים לא חזרו (בערך 4 שנים), היום אני בהריון שני שבוע 31 והתחילו לי כאבים באזור הצלעות מצד ימין וגם באותה נקודה בגב, בבדיקה במיון נשים שהייתי הרופא אמר שאין קשר להריון וכנראה מדובר באבנים בכיס המרה.
מה ניתן לעשות על מנת להרגיע את הכאב או לפחות לנסות לטפל בזה? משהו כמו חליטות?
התחלתי לאכול חמוציות כי הבנתי שזה יכול לעזור
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיס המרה
שירי חבקין19/07/2010ליאת שלום רב
באם מדובר באבנים קטנות אפשר להפחית את הכאב
ולהקטין את הנפח על ידי שתיה של חליטות פטרוזיליה.
2 כוסות ביום. להכין כמו תה עם נענע.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אבנים בכיס מרה בהריון
איה הוד19/07/2010הי ליאת,
אני מסכימה עם שירי, פטרוזיליה משתנת ויכולה לעזור מאוד...רק לצערי אני לא הייתי ממליצה על שימוש בפטרוזיליה בזמן הריון.
אני מודה שזה מצב מעט בעייתי.
מצד אחד הכאב יכול להיות כל כך חזק ולהשפיע גם על ההריון וחשוב מאוד מאוד לטפל במצב
מצד שני, גם הטיפול עצמו יכול להשפיע על ההריון.
אני חוששת שהפעם אשאיר את העבודה לרופאים בלבד.
כללי:
1.לשתות 3 פעמים ביום מים חמימים עם חצי לימון סחוט ו-1 כף שמן זית לא יכול להזיק, בטוח בהריון ובמקרה הכי גרוע לא יועיל.
2.דבר שני, תוכלי לשתות חליטות מעלי סרפד שהוא גם צמח משתן, ונהוג להמליץ עליו בשלבי ההריון הסופיים ביחד עם עלי פטל כגי להכין את הגוף ללידה.
3. לשתות הרבה מים.
אשמח אם תחזרי לספר לנו מה שלומך
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטה כואבת בבית השחי....שרית18/07/2010
שלום רב לבן שלי בן השנתיים ועשרה חודשים יצא גוש בבית השחי רופאת המשפחה אמרה שמדובר בבלוטת לימפה שעצרה זיהום חיידקי כלשהו ואמרה כי אין שמה מוגלה אבל בכל זאת נתנה טיפול אנטיביוטי באוגמנטין.
העניין הוא שהמקום ממש כואב לילד ולפי דברי הרופאה הבנתי שיקח לזה משהו כמו חודש להתרפא. רציתי בבקשה לשאול האם יש משהו טבעי שיכול לעזור לזה להתרפא מהר יותר או לפחות להקל על הכאב???
אשמח מאוד לקבל את תשובתכם. רוב תודות .שרית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה כואבת
שירי חבקין19/07/2010שרית שלום רב
מכיון שהוא כבר בטיפול אנטיביוטי אין הרבה מה לתת וצריך
להמתין שהתרופה תחסל את החיידקים.
את יכולה להשלים את הטיפול בחליטה של קמומיל פעמיים ביום
בכדי לחזק את המערכת החיסונית ולהרגיע את הכאב
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בלוטה כואבת בבית השחי....
איה הוד19/07/2010
הי שרית,
אנ הולכת להציע פה משהו שישמע מעט פולשני ולא רגיל, אך זה גם לא כואב, גם מאוד יעיל וגם טבעי לחלוטין.רק רופא יכול לבצע את זה מאחר וצריך אישור להזרקות.
יש חומר הומוטוקסיקולוגי (הומיאופתיה מודרנית) טבעי לחלוטין בשם טראומיל.
הוא מעולה למצבים של זיהומים, דלקות, אבצסים בשימוש פנימי (מגיע בטיפות, בכדורים למציצה מתחת ללשון ובאמפולות להזרקה מקומית), אך גם יש אותו במשחה מדהימה לכאבי שרירים, פצעים על העור ועוד.
הטראומיל הוא גם אנטי-דלקתי רחב טווח ולכן רופא שמזריק אותו ישירות למקום הכואב (דלקת בגיד, זיהומים, אבצסים...) יכול להביא להקלה מידית והיעלמות של הגוש.
צריך למצוא רופא שמבין בהומיאופתיה מודרנית (הומוטוקסיקולוגיה) ועושה זאת על בסיס קבוע. יש את ד"ר מוטי לוי מנהל כללית רפואה משלימה.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מומורדיקהנחמה מאיר18/07/2010
תודה איה. אני זקוקה לאינפורמציה בשביל חברה החולה בסוכרת הגרה בסביבות חיפה. האם את משתמשת בזה יש לך נסיון עםמומורדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מומורדיקה להורדת סוכר
איה הוד19/07/2010
שלום נחמה,
יש לי ניסיון רב ונהדר עם מומורדיקה בהורדת סוכר!
נוכחתי שבמקרים רבים, ככל שמצב הסוכרת חמור יותר, נדרש יותר ממומורדיקה.
אני מערבת עוד צמחים הידועים בפעילותם להורדת/איזון סוכר יחד בפורמולה: לגודמא - ג'ימנמה.
ואני אוהבת לתת כדורים מופלאים המכילים גם כורכומין (החלק הפעיל בכורכום) וגם טריגונלה (חילבה)...אני משלבת בד"כ גם את הסרפד, המטריקריה, השומר והגרסיניה ונותנת תפריט בעל ערך גליקמי נמוך ביותר.
כל אדם עם התזונה והצמחים שמתאימים לו.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופות סבתאנחמה מאיר18/07/2010
מה ידוע לכם על מלפפונים מרים והיכן אפשר להשיגם בארץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מומורדיקה
איה הוד18/07/2010שלום נחמה,
מומורדיקה (מלון מר) הוא צמחי מרפא להורדת סוכר בין היתר.
אני עושה שימוש רב בעלים או בפירות המיובשים ומכינה מזה חליטה.
ניתן להשיג גם כטינקטורה (מיצוי אלכוהולי נוזלי)
ניתן להגיד בחברת "ברא צמחים"
אם תרצי עוד מידע כתבי לי בפרטי.
בברכה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח נוראי של ביצהמאיה17/07/2010
שלום רב
בת 24,
מזה כשנה אני סובלת מגזים חזקים ומרובים שמתלווה להם ריח חזק המזכיר ביצה סרוחה\נבלה ואותו ריח גם לעיתים מהפה.
ממה יכולה לנבוע הבעיה? מה אני יכולה לעשות עם זה?
אני עוברת סבל נוראי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים
שירי חבקין18/07/2010רונית היקרה
אני משאירה את נושא התזונה לאיה כמובן ובנתיים תוכלי לשתות
חליטת שומר להפחתת תופעת הגזים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
גזים עם ריח רע במיוחד
איה הוד18/07/2010
רונית יקרה,
מצבך מעיד על כך שקיימת בעיה במערכת עיכול שגורמת גם לגזים אך גם לריח.
אין אדם בעולם שלא מוציא גזים, אך כאשר הבעיה הופכת למטרד וסבל, גורמת לאי נוחות בבטן ועם ריח חריף ולא טוב במיוחד שמופיע לעיתים גם מהפה - זה מצביע על פעילות מעי לא טובה, ו/או פירוק מזון לא שלם, ופעילות חיידקית.
הריח של הגזים יכול לנבוע גם ממזהמים במערכת עיכול (הליקובקטר, ג'יהרדיה, תולעים, קנדידה, בלסטוציסטים, ועוד...), הריח מהפה יכול לנבוע מדלקת בחלל הפה/חניכיים, דלקת שקדים, פטרייה על הלשון ואף מחלות דרכי עיכול או מצבים מערכתיים...
אני מציעה לגשת לטיפול נטורופתי בהקדם כדי לגלות את הגורם לריח ולטפל בשורש הבעיה.
ממליצה על תזונה לניקוי הגוף מרעלים בשילוב עם צמחי מרפא לכבד ולמערכת עיכול.
במידה וימצאו טפילים/פרזיטים הטיפול יהיה בהתאם.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין זיקפהיוס17/07/2010
האים יש איזה תרופות סבתא לזיקפה חזקה וחשק מיני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשק מיני
שירי חבקין18/07/2010יוס שלום רב
כיום ניתן למצוא מיצויים שונים של צמח גת בחנויות הטבע
הצמח ידוע כמעורר מיני יעיל ובעל מוניטין של שנים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדניאל16/07/2010
שלום !
רציתי לדעת איך מורידים פלולות קטנות מהצוואר בלי ללכת לרופא עור או לעשות לייזר אם יש לזה טיפול אני ישמח שתגידו לי תודה . :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלולות ויבלות
שירי חבקין18/07/2010דניאל היקר שלום רב
תרופת סבתא נודעת ליבלות ופלולות הינה חלב תאנה כלומר
פותחים את העלים של עץ התאנה ומורחים את המיץ הלבן שיוצא
מהצמח.
התוצאות הן לא מיידיות וגם לא עד כדי כך משמעותיות.
שווה לנסות כיוון שאין לכך כל תופעת לוואי.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בהליקובקטר פילוריורד16/07/2010
שלום,
לפני כשנתיים אובחן אצלי הליקובקטר, ומאז לקחתי "טיפול משולש" 3 פעמים, ללא הועיל.
אשמח לדעת מה הסיכוי להיפטר מהחיידק בעזרת טיפול נטורופתי, והאם כדאי לשלב את 2 סוגי הטיפולים יחד.
תודה רבה, ורד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הליקובקר פילורי
איה הוד18/07/2010הי יקירה,
ובכן, אני תמיד אומרת שכמו שלטיפול הקונבנציונלי אין 100% הצלחה כך גם לנטורופתי.
יש אנשים שמגיעים כי הם לא רוצים טיפול משולש, יש כאלה שמגיעים במקביל לטיפול המשולש כדי להגדיל סיכוי שזה ימוגר ולא יחזור ואף למנוע תופעות לוואי של הטיפול הקונבנצניולי, ויש כאלה שבאים אחרי שניסוי שוב ושוב טיפול משולש שלא עזר.
הטיפול הנטורופתי הוא נהדר ובעל אחוזי הצלחה גבוהים, אך כאמור, אין 100%
הוא משלב תזונה (ישנם דברים רבים שלא אוכלים במצב כזה) יחד עם צמחי מרפא שגם מסייעים להורדת החומציות בקיבה וגם קוטלים את החיידק.
אין שום בעיה לשלב את שני הטיפולים.
בהחלט שווה ללכת לטיפול נטורופתי - חד משמעית.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




