מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלות לגב איה הוד וחלק לגב חבקמשה15/05/2010
שלום
בזמנו ,לפני עשרות שנים שהתחלתי להיות טבעוני,שהיו מעט תזונאים טבעונים : כמו בן אורי . הם אסרו לאכול גרגרי פשתן.(הוא אמר שזה לצביעת בגדים)
היום יש הרבה תזונאים טבעונים וכללים ,ורובם ממליצים בכל פה לצרוך אותם אם ליציאה שרוי במים , או לטחון לקבל אומגה 3. מה הסיבה שפתאום לא רק מותר אלא רצוי לאכלם?
ולמה לדעתך אסרו אז?
בלי קשר - ששטפתי אותם שבוע שעבר נשארו בכלי כמה והחלו לנבוט- ומאז מנביט ואוכל גם נבטי פשתן.
האם ידוע לך מה מאבדים בהנבטה, (כמו שעדשים לדוגמה ככל שננביט יאבדו אחוז מהחלבון)
האם יש עדיין בנבטי פשתן של כמה ימים אומגה 3?או מרויח משהו אחר ?
שאלה בחליטה
3-,4 פעמים בערך בחודש ,חולט בכוס , מלמטה למעלה :
שליש כף קינמון, שליש כרכום,על זה צמחים יבשים -חצי כף מ:-שן ארי, טימין, שוש קירח וכף קמומיל
על זה צמחים מה שיש טריים: קצת שיבה ,נענה ,לואיזה,רוזמרין , וזעתר .
ואז שופך מים רותחים .
1) האם מועיל למשהו במספר קטן כזה של חליטות?או שלא מועיל לכלום בתדירות כזו?
2*)האם יותר מדי מרכיבים ,כי את המרכיבים התחתונים בכלל כמעט ולא מרגישים בסחיטה כזו?
תודה לכל התשובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשר לחליטות
שירי חבקין16/05/2010משה שלום רב
בקשר לחליטות עלי להגיד שכל המוסיף גורע
מצד אחד אתה מכין חליטה שמכילה הרבה צמחים
ומצד שני שותה רק כמה פעמים בחודש
הייתי ממליצה להכין חליטות יותר מדויקות
אותן תרכיב כמובן לפי הצורך בצמחים מסוימים
ואז לשתות בהתמדה שתי כוסות ליום לפחות
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי הרפסהרפס סוג 215/05/2010
אני בן 30 סובל מהרפס כבר 4 שנים , לוקח ליזין בקביעות של אלף מ"ג ליום בשנה האחרונה לא נטלתי ליזין בכלל, שמתי לב כאשר אני נוטל את הליזין בקביעות אין לי התפרצויות בכלל , אני נוטל זובירקס כרגע לטיפול בהתפרצות שיצאה לי , מה אפשר לקחת ביום יום לטיפול מונע שלא יצא התפרצות? האם אני יכול לקחת ליזין במינון של אלף מ"ג יום יום ? מה ההשלכת בלקיחת ליזין יום יום
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס
שירי חבקין16/05/2010שלום רב
לגבי התרופות אין לי תשובות וזאת אשאיר לרופאים
לגבי תרופות סבתא להרפס אפשר למרוח שמן עץ התה
או תערובת מיוחדת שמכינים אצל י.ד.שלוס בתל אביב
ההרפס היא תופעה וירלית לכן במגביל מומלץ לקחת
כמוסות או תמצית של סמבוק שחור ולחזק את המערכת
החיסונית עם פרופוליס ואכינציאה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודה לעצתכןשולה15/05/2010
שלום לכן
אני בת 38
אני בתקופה האחרונה באי שקט ובמתח בגלל העבודה וגם דברים אישיים שקורים לי
על מה אתם ממליצים כדבר שירגיע אך יחד עם זאת לא יפגע בעירנות שלי.
כמו-כן כבר כמה שנים שאני מתעוררת בשעה 4 וחצי בבוקר ונשארת ערה כשעה עד שעה וחצי וחושבת על דברים. מה ניתן לעשות בנוגע לזה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגעה טבעית
שירי חבקין16/05/2010שולה שלום רב
אני ממליצה בחום לקנות את תמצית הרסקיו של באך.
ישנה תמצית ללילה שבמיוחד מכילה מרכיב שמסייע למחשבות
טורדניות שמפריעות לישון.
ואילו התמצית ליום מרגיעה ומשקיטה את הנפש מבלי לפגוע
בעירנות.
המינון הוא 4 טיפות - 4 פעמים ביום במקרה היום
ו-4 טיפות לפני השינה בתמצית הלילה.
באם תרצי ייעוץ מקיף ולקחת תמציות באך אישיות
שאותן מתאימים למצבך תוכלי לפנות אלי באופן ישיר.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דופק לב מהיראסתר14/05/2010
לפני 4 חודשים כעסתי מאז יש לי דופק לב מהיר האם יש לכם פתרון? בתודה אסתר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק מהיר
שירי חבקין16/05/2010אסתר שלום רב
ממליצה על תמצית פרחי באך רסקיו רמדי
להשיג בבתי טבע ובפארמים.
אפשר להוסיף לזה גם תמצית בשם הולי
שהיא לכעסים . מרגיעה ומפוגגת את הכעס.
כל אלה אמורים להשפיע על המתח ותגובת הדופק לכעס.
כמו כן מומלץ לשתות תה מליסה שמרגיעה ומחזקת את הלב
כפית מהצמח בכוס מים רותחים, להשאיר עשר דקות, לסנן ולהמתיק
לשתות לפחות 2-3 כוסות ביום.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מולוסקום קונטגיוזום לילדה בת 4אורית14/05/2010
שלום,
ילדתי בת ה4 סובלת מזה שנתיים מיבלות וירליות באזור הברכיים. לאחר פניות חוזרות ונשנות אצל רופאי עור שונים נאמר לנו שוב ושוב לעזוב את זה.
הבעיה האמיתית היא שהאזור כולו מודלק מאוד, אדום ומוגלתי (צירפתי תמונה לדוגמה) ואני כיום מקפידה לחבוש את האזור למנוע התפשטות זיהום.(מפחדת לשלוח לגן שלא תהיה החמרה של זיהום מארגז החול בגן).
נסיתי את המדבקות של טרס-וור-סל אך הרופא הורה לי להפסיק עם זה. כרגע אני מורחת לה משחה אנטיביוטית אך השיפור לא משמעותי.
הבעיה שזה מתפשט גם באזורים שונים בגוף (כי ככל הנראה היא נוגעת בלי לשים לב):
גב, פנים, בטן, אצבעות וכדומה.
החשש הגדול שלי ביותר הוא הביטחון העצמי שלה. היא ילדה מאוד חברותית ואהובה ואני חוששת שאם המצב יחמיר זה יצור בעיה (בייחוד שעכשיו קיץ...)
מה אני עושה עם הסיפור הזה? איך פותרים את הצרה הבלתי נגמרת הזאת???
לא מבינה איך אני אמורה להתעלם מהסיפור הזה...אני כאמא לא מסוגלת להרפות מזה - בייחוד שהקטנה שלי סובלת. זה נראה לא טוב ומרגיש לי לא נכון.
זקוקה בדחיפות לעצה טובה,
המון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מולוסקום קונטגויזום
שירי חבקין16/05/2010אורית שלום רב
אני ממליצה לגשת להומאופט טוב שמטפל בילדים.
מנסיוני השיטה עוזרת עד מאוד ליצב את המצב האקוטי
ולעיתים גם ממש מרפאה.
ליתר דיוק בעקבות לקיחת רמדי שמתאימה לילדתך
מה שבעצם קורה זה שהגוף מקבל הגדרה חדשה מהמוח
והוא מרפא את עצמו.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות לעקיצותלאה13/05/2010
מה עושים נגד המעצבנים האלה שעוקצים בלי רחמים ? לא משנה כמה אמרח את עצמי תמיד ימצאו נקודה חשופה ויקיזו את דמי (-: ניסיתי את כל מה שאפשר כדי להקטין את רמת העקיצות- נאדה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקיצות
שירי חבקין16/05/2010לאה שלום רב
תוכלי למרוח שמן או ג'ל שמכיל ציטרונלה
זהו שמן אתרי שאת ריחו היתושים לא מחבבים.
כמו כן לישון עם מאוורר , לא יוכלו לנחות , לא יעקצו...
אחרון חביב לשים את שמן הציטרונלה גם במבער
כך שהחדר יפיץ א הריח הזה שדוחה אותם.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירי תודה רבה רבה. אנסה
לאה16/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשירי -עקיצות
לאה17/05/2010שוב תודה רבה. קניתי את השמן שהמלצת והדלקתי במבער ובינתיים היתושים תופסים מרחק ממני....איזו הקלה כמו כן קניתי את חמאת השיאה אצל שלוס- מעולה. תבורכי חג שמח מלא אור ואהבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינה חלשהאהרון13/05/2010
שלום.
אני ישן 5 שעות בליילה אני לא טרוד ואין לי בעיות איך אני יכול לישון נורמלי כמו8 שעות .
תודה אם תעזרי לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שינה חלשה
איה הוד13/05/2010אהרון יקר,
ובכן, מי אמר שכולם צריכים לישון 8 שעות?
אומנם 5 שעות זה אכן מעט מידי, אך ישנם אנשים ש-8 שעות מבחינתם זה בלתי אפשרי ולא רצוי.
אני מכירה אנשים במשך שנים חיים נהדר עם 6 שעות שינה בלילה (יותר מזה גורם להם להרגיש לא טוב)
אנשים מחולקים לסוגי טיפוס שונים, ולכן זה מאוד אינדוידואלי.
יש את אלה שאוהבים לישון וזקוקים יותר לשינה (אלה בדרך כלל גם מתקשים לקום בבקרים וזקוקים לזמן כדי להתאושש מהשינה).
יש את אלה ש-6 שעות זה המקסימום שלהם - ובבוקר הם קמים בלי בעיה.
מה שאני מנסה לומר זה:
אם אינך חולה, ואם השינה היא מספקת (למרות שהיא קצרה), ואם התפקוד במהלך היום למחרת הוא נהדר, ואם קמים רעננים בבוקר - אז מבחינתי לא קיימת בעיה.
אך אם אתה מרגיש שאתה זקוק ליותר שעות ולא מצליח לישון יותר מ-5 זה כבר משהו אחר.
במקרה כזה יש לבחון את הרגלי השינה שלך (האם קשה להירדם? האם מתעורר במהלך הלילה וכמה פעמים? האם מתקשה לקום בבוקר או קם עייף ועוד....) ואז להתאים טיפול - למשל: להעזר בצמחי מרפא להשרות שינה/הרגעה, בהומיאופתיה, בדמיון מודרך ועוד.
מקווה שעזרתי
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיגולים שחורים מתחת לעינייםשרה12/05/2010
שלום רב!
אני בת 39 .
יש לי עיגולים שחורים מתחת לעיניים קניתי קרמים מסוגים שונים עם הבטחה להעלים את העיגולים השחורים אך כלום לא עוזר .
אשמח אם תייעצי לי תודה רבה שרה מפתח תקווה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עיגולים שחורים מתחת לעיניים
איה הוד12/05/2010שלום שרה,
אני מאמינה שהבעיה מאוד מטרידה אותך מאחר ועיגולים שחורים כאלה גורמים לאגם להיראות כל הזמן עייף או חולה או מבוגר...אך חסרה כל כך הרבה אינפורמציה.
האם זה משהו שהיה מאז ומתמיד? (יש נשים שזאת הנטייה אצלן - קשור למוצא ולגנים) - אם כן, אני מאמינה שלשירי תהיה תשובה טובה.
אם זה משהו חדש הייתי בודקת את הכבד, את הברזל בדם , בוחנת האם את נמצאת בסטרס, האם את ישנה מספיק (חוסר שעות שינה ועייפות בהחלט תורמים רבות לעיגולים שחורים מתחת לעיניים), או האם קיימת אלרגיה שגורמת לך לשפשף את האזור/עיניים, האם את שותה מספיק, האם את אוכלת נכון ומקבלת את כל הויטמינים והמינרלים ועוד...
ממליצה לך לא להסתפק בחיפוש אחר פתרון קוסמטי חיצוני אלא לחשוב גם על הבפנים.
בהצלחה
איה הוד
בברכה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיגולים שחורים
שרה13/05/2010לאיה שלום
העיגולים השחורים התחילו לי לפני שנתיים בערך עם נפיחות בעיניים , בבוקר שאני קמה זה נראה ממש רע במשך היום זה נחלש אבל עדיין רואים את זה.
אני משתמשת בקרם עיניים כפי שציינתי אך זה מוריד את הנפיחות ולא את העיגולים השחורים.
בקשר לבדיקות דם לאחרונה עשיתי בדיקות דם מקיפות והכל ב"ה בסדר.
זאת בעיה גנטית שיש גם לאימי ואחותי לכן פניתי אליכם , אני מעוניינת במשהו טבעי שיכול לעזור לי ולא להתעסק עם יותר מדי קוסמטיקה(יש לי גם תכשירי קוסמטיקה לטשטוש העיגולים)כי זה בולט
אשמח לעזרה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עיגולים שחורים
איה הוד13/05/2010שרה יקרה,
אולי לשירי תהיה עצה קוסמטית.
כאשר מדובר במצב גנטי לצערי אין לי פתרונות.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיגולים שחורים
שירי חבקין16/05/2010שרה היקרה שלום רב
מכיוון שאת כותבת שהבעיה גנטית וקיימת גם במשפחתך
קשה לי להאמין שתכשיר קוסמטי כל שהוא יכול להפיג את
העיגולים השחורים.
את יכולה לנסות להכין חליטות של קלנדולה, צמח צהוב אותו
תרכשי בחנות טבע. לצנן את החליטה לסנן ולשים קומפרס על
אזור העיניים הכהה. צמח זה מפחית פיגמנטציה ויכול לסייע
במעט להבהרה טבעית. אולם כאשר הבעיה נובעת ממקור פנימי
כגון חוסר איזון הורמונלי, או כפי שאיה כתבה כבד,כליות וכו'
לא בטוחה שזה ממש ישפיע.
בכל מקרה שווה לנסות. לא מזיק וגם משפר את גוון העור.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קמטים בפניםאהרון12/05/2010
אני מתעוררת כל בוקר ויש לי פנים מקומטים קניתי משחה בכל הסכומים מ500 עד 600 כלום לא עוזר גם אחיותי ואימי עם הגנים האלו מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קמטים
שירי חבקין12/05/2010דורית שלום רב
ישנם מספר דברים אותם תוכלי לעשות בכדי לשפר מיידית
את מראה העור.
1. לשתות הרבה מים ולהפחית עד כמה שאפשר בשתייה של
קפאין וכמובן לא לעשן סיגריות במקרה שאת מעשנת.
2. להקפיד על שנת לילה מלאה של לפחות 7-8 שעות.
3. להיות רגועה וללא סטרס או מתח.
4. לקחת תוסף שנקרא גלנולין, אלה כמוסות של שמן פירות יער
ומגבירות ייצור קולגן ואלסטין באופן טבעי ופנימי.
5. לעשות מסיכות של חימר ירוק פעמיים שלוש בשבוע.אם אפשרי
אז להשאיר את החימר לשעתיים ואף יותר.
6. למרוח שמן רוזהיפ טהור במקום קרם לילה. כל לילה.
אפשר גם לחזק ולשדרג אותו ע"י תוספת של כפית שמן אובליפיחה
20 טיפות שמן לבנדר ו-10 טיפות שמן גרניום כל זאת על 50 מל שמן רוזהיפ
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צמחי מרפאיפתח12/05/2010
שלום
איזה צמחים יכולים לעזור בהעלת הטסטוסטרון פרט לtribulus?
איזה צמחים יכולים לעזור לי בדרך הטבעית להעלת המצב רוח-מעלי אדרופינים/סרוטונין/דופמין?
תודה רבה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צמחי מרפא
שירי חבקין12/05/2010יפתח שלום רב
אינני מכירה צמחים שמעלים טסטוסטרון. פולי סויה יכולים לסייע
באיזון הורמונלי עד לרמה מסויימת. ניתן לרכוש בשווקים ובחנויות טבע
ולאכול חופן ליום.
להעלאת מצב הרוח אפשר לשתות חליטות של לואיזה ולבנדר
שני הצמחים הללו מסייעים למרה שחורה ולכן נחשבים כמעודדים
מצב רוח ירוד.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופה לטחורים ?טחורים10/05/2010
יש לי טחורים ניסיתח הכול ממשחת הממליס ועד לפרוקטו גלבנול
האם יש כדורים פנימים? או טיפול יעיל ולא חודרני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול פנימי לטחורים
שירי חבקין10/05/2010שלום רב
ישנה תמצית לשתייה הנקראת מורידין והיא משווקת
באופן פרטי למטפלים ולחנויות טבע מסויימות בלבד.
ניתן לברר היכן החנות שקרובה למקום מגוריך בטלפון
08-9224345 שם המפיץ הרבה סנטר.
אופן השימוש רשום על הבקבוק ובכל מקרה מדובר
על 25 טיפות במעט מים 2-3 ביום.
שימוש חיצוני במשחות המכילות הממליס, אובליפיחה,ברוש עץ התה ולבנדר
יכולות לעזור.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך טחורים
שולה12/05/2010שלום רב
גם אני סובלת מאוד טחורים
האם שמעת על משחה בשם REPARATION H
אמרו לי שהיא טבעית? האם זה נכון?
ואגב מה זה השיקוי שרשמת עליו שנקרא מורידין
מה הוא מכיל ומה מטרת השיקוי? האם ריפוי פנימי?
וגם רשמת לשים משחות כמו הממליס, אובליפיחה,ברוש עץ התה
אז האם יש משחה שמרכזת את הכול ביחד
אודה לעזרתך וסליחה על ריבוי השאלות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטחורים
שירי חבקין12/05/2010שלום שוב שולה
תמצית המורידין מכילה כחמישה צמחי מרפא. אין לי את ההרכב
המדויק אולם היא יעילה והוכיחה את עצמה.
תוכלי לקבל פרטים נוספים בטלפון שרשמתי.
שמעתי על משחת הפרפריישן ולדעתי היא טבעית. לא מכירה מספיק.
משחות לטחורים מכילות בדרך כלל הממליס וברוש להם תכונות מכווצות
נסי לבדוק בבתי הטבע.
שאר התמציות בדרך כלל לא מופיעות במשחה אחת רשמתי אותן כהמלצה בלבד.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תרופה לטחורים
איה הוד12/05/2010
שלום לך,
ממליצה לא להתמקד במשחות בלבד, אלא בתזונה וצמחים במקביל.
אחד המזונות היותר טובים לטיפול בטחורים (כמובן מעבר לתזונה שתמנע עצירות שיכולה להיות הגורם העיקרי לטחורים) הם הפירות האדומים-סגולים (אוכמניות, חמוציות, פטל, דובדבנים...)
בנוסף, ישנם צמחי מרפא וחומרים הומוטוקסיקולוגיים שמותאמים אישית לכל אדם במסגרת הטיפול הפנימי השלם. ולא פחות חשוב זאת הפעילות הגופנית - הסירקולצייה של הדם בגוף.
עוד דבר: אנוקריו
בהצלחה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשירי חבקיןחוה10/05/2010
שלום שירי, זו פעם ראשונה שאני נכנסת לאתר ואני רואה שלכל פניה את עונה. עניין זה מראה עד כמה את קשובה ואיכפתית כלפי הפונים אלייך. הייתי חייבת לציין זאת . בהחלט מגיע לך פרגון. פשוט כיף לראות את התייחסותך הנעימה והאנושית לכל בעיה. יישר כוח. שמעתי שאת מתגוררת בראש פינה. אני צפתית לשעבר, שורשית מאוד, אך מזמן כל משפחתי עזבה את העיר. המשכי בעשייתך המבורכת, חוה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוב תודות:)
שירי חבקין10/05/2010חווה היקרה
רוב תודות על הפרגון מחמם הלב.
אני משתדלת להיכנס לפורום לפחות פעם ביום ולענות לשאלות הגולשים
ומקווה לעזור ולסייע ככל האפשר.
ברור לכולנו שתרופות הסבתא היו איתנו ויישארו תמיד הרבה לפני הסופרפארמים
ובתי המרקחת הגדולים. כיום יש לנו את הפריווילגיה לקבל את כל ייתרונות
הרפואה המודרנית בעיקר אמצעי איבחון ובעת צורך טיפול יסודי כמו גם
האפשרות להיעזר בתרופות סבתא ובידע שהשאירו לנו הסבתות .
ידע שמן הסתם הגיע דרך נשים להן היה ניסיון רב בטיפול במשפחותיהן
ולא פחות אכפתיות דאגה ואהבה .
שמחתי לשמוע שאת צפתית וכשתבואי לבקר אצלנו בצפון הרחוק
את מוזמנת להיכנס ולהגיד שלום. אני נמצאת ברחוב הראשי של ראש פינה
זה שעולה לשחזור.
כנראה שאצלנו יש עוד פנאי למותרות זמן שכאלה.
ערב טוב וברכות
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבש מאודרבקה10/05/2010
שלום אני לפני שנה וחצי ילדתי ומאז אני מרגישה את השיער שלי יבש מאוד מאוד אני עושה מסכה לאחר חפיפה ועדיין הוא לא רך כמו שהיה מה ניתן לעשות תודה רבה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער יבש
שירי חבקין10/05/2010רבקה שלום רב
מומלץ למרוח שמן חוחובה טהור לאחר החפיפה על השיער כשהוא לח.
יתכן וצריך גם להפחית בשימוש במרככים ובמוצרים המכילים חומרים ריח
שעלולים להזיק לשיער.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור יבש ומתקלף ברגלייםלאה10/05/2010
לא מצליחה "להתפטר" מעור יבש ומתקלף בכפות הרגליים. ניסיתי משחות שונות וגם משחות של חברת "heel"וכלום לא עוזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משחת פלא
שירי חבקין10/05/2010לאה שלום רב
לאחרונה נחשפתי למשחת שיאה מקורית גולמית
מדרום אפריקה ללא כל תוספת של ריח או משמרים
והמשחה הזו עושה פלאים החל מיובש קיצוני וקילופי עור
ואפילו במצבים של כוויות ובעיות עור רציניות יותר.
לחפש חמאת שיאה ללא כל תוספות. היישר מהעץ
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך שירי. אנסה
לאה10/05/2010לחפש באינטרנט היכן ניתן לרכוש אותה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשחה פלא
שירי חבקין12/05/2010שלום רב לאה
בחנויות טבע ובאינטרנט אבל חשוב שזאת תהייה חמאת שיאה גולמית.
ללא כל תוספות
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשחת פלקסיטול לרגליים
אורלי11/05/2010יש משחות טיפוליות מיוחדות לרגליים. תנסי את פלקסיטול לרגליים משחה מצויינת ומאד יעילה אפשר להשיג בבתי המרקחת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורלי תודה לך
לאה13/05/2010אבדוק בקופת חולים. בכל מקרה אקבל כמובן את המלצתה של שירי ואקנה חמאת שיאה גולמית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שירי המון תודות על העזרהדלית10/05/2010
בהקשר לפטרית ציפורן עקשנית. נתת כתובת לא מלאה של דר שלוס אנא חיזרי על פרטי הכתובת ואם יש גם טלפון.. שלא ניסע סתם לתל אביב... ושוב תודות לך ולאיה אתן נפלאות....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר י.ד. שלוס
שירי חבקין10/05/2010דלית שלום רב
מדובר על י.ד. שלוס לא דר'. זאת חברה שגם מנהלת בית ספר
ללימודי רפואה אלטרנטיבית,ארומטרפיה וכו'
הכתובת התחנה המרכזית החדשה בתא. קומה 5.
טלפון: 03-6882040
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.png)




.jpg)